Rossmann zdradził nam, co naprawdę oznaczają "żółte cenówki". To dlatego ludzie się spieszą

natemat.pl 3 godzin temu
"Nie idźcie, biegnijcie do Rossmanna, bo pojawiły się żółte cenówki" – ogłaszają co jakiś czas kanały urodowe w internecie i doczekują się milionów wyświetleń. Miłośnicy kosmetyków niecierpliwe czekają na ten typ promocji. Zapytaliśmy Rossmanna, co dokładnie oznaczają "żółte cenówki". To wyjaśnia, dlaczego półki sklepowe gwałtownie świecą po nich pustkami.


"Żółte cenówki" w Rossmannie. To dlatego kosmetyki znikają z półek


"Żółte cenówki" gwałtownie stały się wyczekiwaną okazją. Konsumenci zauważyli, iż zawsze są to korzystne promocje na jakościowe produkty. Na forach i stronach dotyczących promocji, wyprzedaży i oszczędzania ludzie dzielą się zdjęciami z najbliższych Rossmannów i tym, jakie produkty można tam taniej kupić.

Niektórzy twierdzą, iż żółte ceny oznaczają najwyższe promocje, których nie zobaczymy w aplikacji, inni iż to oznaczenie, które ma nam pokazać, iż dany produkt za chwilę zniknie z półek i zastąpi go nowość. Zapytaliśmy o to rzeczniczkę prasową Rossmanna.

"Żółte cenówki" oznaczają ceny wyprzedażowe, ale obowiązujące w konkretnej drogerii. Oznacza to, iż w innym Rossmannie ten sam artykuł możecie znaleźć w innej, wyższej cenie. Poza tym najważniejsze jest, iż "żółta cenówka" faktycznie oznacza to, iż dany produkt niebawem zostanie zastąpiony nowością na półce. Jak wskazała rzeczniczka prasowa Rossmanna Agata Nowakowska w komentarzu dla naTemat, co roku wprowadzają do drogerii 10 tys. nowości.

"W zależności od okresu promocji, akcji oraz rodzaju produktu, zniżki wynoszą od kilku do kilkuset zł" – podkreśla Jakub Jankowski z Działu PR Rossmanna. Nie ma więc z góry ustalonych wysokości rabatów przypisanych do danego koloru cenówki.


Warto wiedzieć, jakie jest znaczenie wszystkich kolorów promocji, które możemy napotykać w drogerii.

Rodzaje promocji Rossmann


Karteczka biała z czerwoną ceną – to produkt w promocji "MEGA!". Dodatkowo są też cenówki z czerwonym tłem i białym napisem, które wyróżniamy jako najlepsze promocje na rynku.

Czerwona „Cena z apką” – niższa cena obowiązuje przy zeskanowaniu aplikacji Rossmann PL w drogerii stacjonarnej oraz w drogerii internetowej.

Czujesz Klimat? – na ten tekst powinny z kolei zwracać osoby chcące być eko. Produkty z tym logotypem muszą spełniać przynajmniej jedno z poniższych kryteriów:

Posiadają międzynarodowe certyfikaty ekologiczności i naturalności;

Są biodegradowalne;

Powstały w duchu less waste;

Zostały wyprodukowane z materiałów naturalnych i organicznych;

Plastik do produkcji ich opakowania zastąpiono materiałami mniej uciążliwymi dla środowiska;

Są refillami (możliwość ponownego uzupełnienia);

Ich opakowania są w 100% z plastiku z recyklingu lub bioplastiku.

Idź do oryginalnego materiału