„Przerażające”. McDonald’s wycofał reklamę stworzoną przez sztuczną inteligencję
rp.pl 1 dzień temu
Zdjęcie: Foto: PAP/EPA
McDonald’s wycofał świąteczną reklamę po fali krytyki w internecie. Reklama powstała z wykorzystaniem AI. Internauci nie zostawili na niej suchej nitki. Podobnie jak na reklamach innych firm jak np. Valentino.
- Strona główna
- Kuchnia
- „Przerażające”. McDonald’s wycofał reklamę stworzoną przez sztuczną inteligencję
Powiązane
SARKOZY: KSIĄŻKA Z WIĘZIENIA, SKRAJNA PRAWICA I NAWRÓCENIE
1 godzina temu
Po rosole została porcja mięsa? Zrób z nich chrupiące kulki
1 godzina temu
Już jutro II Festiwal Pierogów w Białej Podlaskiej
1 godzina temu




![Wystarczy podać rękę. Ośrodek Kuratorski dla młodzieży w Świdnicy ma już rok [FOTO]](https://swidnica24.pl/wp-content/uploads/2025/12/Osrodek-Kuratorski-nr-1-przy-SR-Swidnica-2025.12.12-25.jpg)








