Poznaj przełomowe badanie od Agencji Semcore. Case study „Co naprawdę działa w SEO?”

ewp.pl 1 tydzień temu

SemcoreLAB – laboratorium SEO w praktyce

SemcoreLAB to platforma badawcza, w ramach której agencja Semcore realizuje zaawansowane projekty R&D. Ich celem jest opracowywanie innowacyjnych rozwiązań marketingowych i testowanie ich efektywności w rzeczywistych warunkach, a także szukanie talentów i tworzenie skutecznych technologii zwiększających sprzedaż w Internecie.

Co wyróżnia case study „Co naprawdę działa w SEO?”

Prezentowane case study to:

  • współpraca z 30 dużymi markami, takimi jak m.in. Otodom, OBI, YES, Coccodrillo, Radio Zet, Kubota, Tefal, Answear czy o2.pl,
  • wkład merytoryczny ponad 100 ekspertów z branży digital marketingu,
  • ponad 500 analiz, których wartość merytoryczną potwierdzają referencje uczestników projektu,
  • stworzenie unikalnej listy 250 taktyk SEO użytych w projekcie – jest to pierwsze tego rodzaju know-how, które nie ma odpowiednika w żadnej innej agencji,
  • inwestycja ponad 2 000 000 złotych w działania naukowe.

„Co naprawdę działa w SEO?” to nie tylko zbiór danych, ale także zestaw praktycznych wskazówek, stanowiących realne wsparcie w obszarze SEO dla rodzimych firm działających online. Dzięki współpracy z markami będącymi liderami w swoich branżach udało się zrealizować skuteczne kampanie, które znacząco zwiększyły ruch na stronach klientów Semcore, a także wypozycjonowały do top 1 frazy takie jak „pożyczka”, „pierścionki”, „ubrania”, „zakupy online”, „odzież dziecięca” czy „nieruchomości”.

Praca nad tym case study była ogromnym krokiem do zrozumienia, dokąd zmierza branża i jakie zmiany będą miały największy wpływ na jej rozwój. Dzięki pogłębionemu researchowi, współpracy z ekspertami i analizie najnowszych trendów odkryliśmy sposoby na przewidywanie nadchodzących wyzwań. Samo doświadczenie zaś stało się solidną bazą wiedzy, która otwiera nowe perspektywy i inspiruje do wprowadzania innowacji – mówi Marcin Stypuła, CEO Semcore.

Projekt SemcoreLAB wsparły również czołowe firmy i organizacje branżowe, takie jak IAB Polska, Senuto, Surfer SEO, WhitePress, CONTADU, User.com czy Marketer+. Dzięki ich zaangażowaniu projekt mógł zrealizować swoje cele, wprowadzając nowe rozwiązania SEO i docierając do szerokiego grona odbiorców.

Case study w całości dostępne jest bezpłatnie na stronie Semcore.

Partnerem badania jest „E-commerce w Praktyce”

Idź do oryginalnego materiału