Popeyes ponownie zaskakuje fanów soczystego kurczaka! Hot LemonPepper, Garlic&Parmesan i Swing Onion – to trzy nowe smaki kurczaka w Popeyes, których będzie można spróbować z początkiem sierpnia.
Sieć Popeyes znana z amerykańskiego, panierowanego kurczaka w stylu Louisiany, odświeża swoje menu. Teraz kurczak w kawałkach i skrzydełka podawane są w zupełnie nowych, starannie dopracowanych kompozycjach smakowych, które z powodzeniem podbijają gusta fanów Popeyes.
Trzy nowe smaki, które robią różnicę:
- Hot LemonPepper – świeży i orzeźwiający smak skórki cytrusowej i grubo mielonego czarnego pieprzu. Idealny dla fanów wyrazistych doznań.
- Garlic&Parmesan – kremowy sos czosnkowy z dodatkiem parmezanu – klasyka, która zawsze się sprawdza.
- Swing Onion – intensywny, kremowy sos inspirowany dipem cebulowym – gładki, delikatny, z nutą słodyczy i wyrazistej cebuli.
W ofercie przez cały czas pozostają dwa ulubione smaki gości: Voodoo i BoldBBQ. Nowa linia „Sauce’d” to ukłon w stronę osób, które oczekują czegoś więcej niż tylko klasycznych pozycji – ma być charakter, konsystencja i moc smaku.
– Widzimy, iż nasi goście coraz chętniej sięgają po produkty z wyraźnymi sosami – dlatego odświeżamy kategorię i nadajemy jej nową tożsamość: Sauce’d. To nie tylko zmiana nazwy, ale przede wszystkim jakość i różnorodność smaków, które odpowiadają na aktualne kulinarne trendy. Każdy z nowych sosów został opracowany z myślą o tym, by podkreślić smak naszego kurczaka i dodać mu jeszcze więcej charakteru – komentuje Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce,
Nowe smaki będą dostępne w restauracjach Popeyes w całej Polsce od 5 sierpnia 2025 r. – w zestawach z kawałkami piersi lub skrzydełkami. Jedno jest pewne – „Sauce’d” to więcej niż sos. To smakowa deklaracja. Popeyes nie poprzestanie zresztą na tym, już w tym miesiącu zaskoczy swoich fanów kolejną sosową nowością!
Więcej informacji dotyczących Popeyes i bieżących wydarzeń znajdziecie TUTAJ oraz na
Za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma RexConcepts, która nieustannie rozwija segment QSR (quick service restaurant) w Polsce, Czechach i Rumunii. w tej chwili firma zatrudnia ponad 2,5 tys. pracowników w regionie, konsekwentnie budując pozycję lidera jako masterfranczyzobiorcaPopeyes i Burger King w tych krajach.
Kontakt dla mediów:
[email protected], 609 69 33 45
[email protected], 601258717
Założony w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim.Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw LouisianaCajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej. W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4300 restauracjami w USA i na całym świecie. Popeyes jest spółką zależną RestaurantBrands International Inc. (“RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 40 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSESUBS®. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma RexConcepts. Aby dowiedzieć się więcej o marce Popeyes®, odwiedź stronę www.popeyespolska.com lub śledź nas na Facebooku, Tiktoku, Twitterze i Instagramie.