Polska przedstawia strategię wodorową – magazyn pv International

biegowelove.pl 2 miesięcy temu

Polski rząd wyznaczył sobie główne cele w zakresie rozwoju wodoru, zaś Tyczka Hydrogen twierdzi, iż uszkodzona sprężarka Maximator Hydrogen spowodowała niedawno wypadek na jednej ze stacji benzynowych tej spółki w Niemczech.

12 lipca 2024 rSergio Matalucciego

Polska Wydał Dokument strategiczny Polski rząd wyznacza swoje główne cele w zakresie rozwoju wodoru, tworząc zachęty w sektorach energetycznym, transportowym i przemysłowym. W energetyce i ciepłownictwie polski rząd planuje wspierać badania i rozwój w ciągu najbliższych pięciu lat. W sektorze transportu rząd zakłada utworzenie co najmniej 32 stacji tankowania wodoru do 2025 r. i do 1000 autobusów wodorowych do 2030 r. Państwo chce do 2030 r. stworzyć co najmniej pięć dolin wodorowych oraz rozwinąć fabryki elektrolizerów, ogniw paliwowych i zbiorników magazynujących Magazynowanie wodoru i pojazdy napędzane wodorem. w tej chwili Polska jest trzecim co do wielkości producentem wodoru w Unii Europejskiej.

Techka Wodór Firma Hyundai Motor Company podała, iż ​​przyczyną wypadku, do którego doszło dwa tygodnie temu na stacji benzynowej tej firmy w niemieckim mieście Augsburg, była uszkodzona sprężarka Maximator Hydrogen. „Drążek kierowniczy, będący częścią systemu kompresji MAX w fabryce Maximator Hydrogen, zapewnia, iż ​​wszystkie części Zaangażowany w Kompresor Są ze sobą solidnie połączone. Kiedy Penis „Pękło, a ze sprężarki natychmiast wyciekł wodór pod wysokim ciśnieniem, który następnie zapalił się w wyniku ogromnego pożaru” – powiedziała Tishka Hydrogen. „Trzy inne stacje napełniania wodorem są w tej chwili sprawdzane przez Maximator Hydrogen, które dla środków ostrożności zawierają składnik z tej samej partii”.

Vattenfalla Vattenfall oświadczył, iż zaprzestał współpracy z firmą Shell w ramach projektu dotyczącego paliwa elektrycznego HySkies. Vattenfall dodał, iż aktywnie poszukuje nowych partnerów w celu zbadania potencjalnych inicjatyw na rzecz dekarbonizacji w regionie Forsmark w Szwecji. Według Vattenfalla problem z Shellem wynika z nieporozumień co do harmonogramu projektów dotyczących paliwa elektrycznego do silników odrzutowych. „Obie spółki zwróciły się o rozwiązanie umowy o dotację dotyczącą wsparcia finansowego za pośrednictwem Funduszu Innowacyjnego Unii Europejskiej, uznając, iż powodzenie projektu w ramach tej umowy nie jest możliwe, a ich celem jest uwolnienie środków, aby inni mogli je wykorzystać w swoich ambicjach dekarbonizacyjnych”. Powiedział Vattenfalla.

Wtyczka zasilająca Według nowojorskiej firmy GE w ciągu ostatnich dwóch lat zakończyło budowę 13 stacji tankowania wodoru w całej Europie. „Wszystkie systemy w tej chwili działają, a wiele z nich już działa”. Powiedział „Oczekuje się, iż pozostałe systemy będą w pełni operacyjne do lata” – podała firma. Powiedziała, iż ​​projekty obejmują lokalizacje w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Hiszpanii i Holandii. Obsługuje europejską bazę klientów Plug Power w zakresie transportu materiałów, do której należą Amazon, Steve, ASDA, Lidl i inne. Ponadto stacje te obsługują obiekty Plug Power i zakłady HYVIA, spółkę joint venture pomiędzy Plug i Renault, której celem jest rozwój elektrycznych pojazdów użytkowych zasilanych wodorowymi ogniwami paliwowymi. Oczekuje się, iż największa z tych lokalizacji będzie zużywać około pół tony wodoru dziennie.

zawroty głowy H2Global zawarł 20-letnią umowę na dostawy z Hintco w Niemczech na pozyskiwanie zielonego amoniaku z projektu wodorowego prowadzonego przez Scatec w Egipcie. „Kontrakt H2Global stanowi kamień milowy w egipskim projekcie zielonego wodoru w Ain Sokhna”. Powiedział Dyrektor generalny Scatec, Terje Bielskog. „To pokazuje konkurencyjność produkcji zielonego wodoru i amoniaku w Egipcie”. W 2021 r. spółka SCATEC i jej partnerzy zgodzili się opracować, zbudować, posiadać i obsługiwać instalację elektrolizy o mocy 100 MW do produkcji wodoru odnawialnego. Wodór ten posłuży jako surowiec do produkcji odnawialnego amoniaku w istniejącej fabryce amoniaku firmy Vertiglobe. Projekt będzie zasilany energią słoneczną i wiatrową o mocy około 270 MW, a jego celem będzie dostarczenie około 13 000 ton odnawialnego wodoru i do 74 000 ton odnawialnego amoniaku rocznie.

Treść ta jest chroniona prawem autorskim i nie można jej ponownie wykorzystywać. jeżeli chcesz z nami współpracować i chcesz ponownie wykorzystać część naszych treści, skontaktuj się z nami pod adresem: [email protected].

Popularne treści

Idź do oryginalnego materiału