PERŁY BIZNESU 2025: BIO-FRUT (Produkt Roku)

kronikatygodnia.pl 4 godzin temu
Choć firma BIO-FRUT zajmuje się uprawą owoców ekologicznych już od 2012 roku, to w 2022 r. postawiła istotny krok – rozpoczęła produkcję soków tłoczonych metodą NFC (not from concentrate, czyli nie z koncentratu). Pomysł zrodził się z potrzeby – wraz z narodzinami córki właściciele zaczęli jeszcze uważniej przyglądać się temu, co trafia na ich rodzinny stół. Efektem jest marka, która oferuje soki tłoczone wyłącznie ze świeżych owoców i warzyw – bez sztucznych dodatków, cukrów, barwników czy konserwantów.– Nasze produkty to 100% owoców i warzyw – od uprawy po projekt etykiety – zaznaczają właściciele.Produkcja oparta jest na własnych ekologicznych uprawach – malin, truskawek, czarnych porzeczek – oraz owocach od zaufanych, lokalnych dostawców. Dzięki temu każdy sok jest unikalny – naturalnie mętny, pełen cząstek owoców i wartości odżywczych. Produkty dostępne są w siedzibie firmy, przez sklep internetowy www.biofrut.pl oraz na Allegro. Wszystkie opakowania są przyjazne dla środowiska.PRZECZYTAJ: PERŁY BIZNESU 2025: Syty Jeż (Mikroprzedsiębiorstwo)– Nasza produkcja to przykład, iż w zgodzie z naturą można tworzyć coś wyjątkowego. Każda partia soków przechodzi kontrolę jakości, a wszystkie kontrole urzędowe potwierdzają najwyższe standardy – dodają.Już po pięciu miesiącach od startu cała pierwsza seria produktów została wyprzedana, co najlepiej świadczy o zapotrzebowaniu na zdrowe produkty. BIO-FRUT wspiera lokalne wydarzenia, dożynki i akcje charytatywne, a także edukuje dzieci i młodzież w zakresie zdrowego odżywiania i ekologii. Firma była wielokrotnie nagradzana – m.in. II miejscem w kategorii Produkt Roku w konkursie Perły Biznesu 2023 oraz III miejscem w konkursie Ekolubelskie 2024.– Mamy własną linię produkcyjną, sami tłoczymy soki, przygotowujemy etykiety. Jesteśmy obecni na każdym etapie powstawania naszych produktów – podkreślają właściciele.W 2025 roku firma planuje wprowadzenie musów w tubkach, kiszonek, zakwasów oraz przetartych warzyw i sosów. Choć podstawą pozostają owoce i warzywa z polskich pól, w ofercie pojawią się również nowe smaki z egzotycznymi akcentami – jak mango czy cytryna.
Idź do oryginalnego materiału