Olsztyn dołączył do kulinarnej mapy Popeyes. Pierwsi goście czekali ponad 20 godzin

olsztynnews.com.pl 3 godzin temu
Zdjęcie: Olsztyn dołączył do kulinarnej mapy Popeyes. Pierwsi goście czekali ponad 20 godzin  / Olsztyn_DSC0209


Tłumy pojawiły się dziś na otwarciu pierwszej w Olsztynie restauracji Popeyes. Fani kultowej Chicken Sandwich przyszli na długo przed uroczystym przecięciem wstęgi. Najbardziej wytrwali pojawili się na terenie centrum handlowego już w południe dzień wcześniej, jednak oficjalnie kolejka wystartowała dopiero o 22:00. Cierpliwie czekali, by zdobyć roczne darmowe vouchery na Chicken Sandwich. Atmosfera od samego rana, wbrew typowo jesiennej aurze, była radosna, kolorowa i pełna pozytywnych emocji. Restauracja w Olsztynie jest 24. lokalem Popeyes w Polsce.

Otwarcie w Galerii Warmińskiej przy ul. Juliana Tuwima 26 jest początkiem obecności Popeyes w Olsztynie. Jak zawsze dopisała energia – brass band grał przeboje rodem z Nowego Orleanu, a na gości czekały atrakcje znane z największych wydarzeń marki: instaspot z analogowymi aparatami, stanowisko do tworzenia spersonalizowanych kubków, konkursy oraz inne interaktywne aktywności. Pierwszych 100 osób zostało poczęstowanych Chicken Sandwich. W kolejce pojawili się goście, którzy mówili, iż przyjechali specjalnie „po ten pierwszy kęs”.

Odkąd pierwszy raz spróbowałem słynnej Chicken Sandwich w Warszawie, czekałem, kiedy restauracja dotrze także do Olsztyna - mówi Mateusz, pierwszy w kolejce. - Marzyłem o tym, by zdobyć ten voucher i dobrze przygotowałem się na ten moment. Spędziłem całą noc w kolejce, miałem ze sobą wszystko, co potrzebne by “przetrwać” - śpiwór, prowiant, a choćby karty do gry. Na szczęście był ze mną też mój kolega, Dawid, który również zgarnął voucher do Popeyes- dodaje. Obaj cieszyli się z wygranej i delektowali każdym kęsem chrupiącego kurczaka. Trzeci w kolejce był Nikodem, wiedziony ciekawością przyszedł przed restaurację i, jak tylko zorientował się, iż ma szansę wygrać, postanowił zostać.

Jak mówi Kamila Węcka, marketing manager Popeyes w Polsce: - Kiedy o świcie widzimy kolejki przed lokalem, wiemy, iż to coś więcej niż zwykłe otwarcie. W każdym mieście ten moment ma swój własny rytm, ale jedno zawsze się powtarza - niesamowita energia ludzi, którzy czekają, by spróbować naszego kurczaka. W Olsztynie czuliśmy ją od pierwszych minut. To naprawdę wyjątkowe obserwować, jak gwałtownie wokół Popeyes powstaje społeczność pełna pasji do smaku i pozytywnych emocji.

- Jeszcze takiego otwarcia nie mieliśmy w Galerii Warmińskiej. Wydarzenie przyciągnęło głównie młodych ludzi, spragnionych smaku słynnego kurczaka z Nowego Orleanu. Pierwszy klient pojawił się już dzień wcześniej i cierpliwie czekał na nagrodę w postaci rocznego vouchera. Wszystkiemu towarzyszyła muzyka na żywo, niesamowita atmosfera i radość, a my takie wejścia lubimy - mówi Natalia Tur, Marketing Manager, NEPI Rockcastle.

Jakie dania serwuje restauracja?

Goście w Olsztynie mogą spróbować wszystkich pozycji z menu Popeyes od kultowej kanapki Chicken Sandwich, przez niepowtarzalne w smaku frytki Cajun Fries po kawałki kurczaka – Classic Wings, Sauce’d Wings&Nuggets, Chicken Tenders, a do tego viralowe viralowych Dip N’Drip. Niemal wszystkie dania z kurczaka dostępne są w wersji pikantnej i łagodnej. W dniu otwarcia nie zabrakło też akcentu sezonowego, to jedna z nielicznych okazji by poza klasykami skosztować też jesiennego, halloweenowego menu Popeyes z sosem Ghost Pepper, dostępnym w limitowanej edycji. Goście mogli spróbować m.in. Ghost Pepper Sandwich oraz Ghost Pepper Supreme Fries, czyli dań, które w tym sezonie szturmem podbijają media społecznościowe.

Popeyes®, obecny na rynku od 1972 roku, zasłynął na całym świecie dzięki wyjątkowej recepturze marynowania kurczaka przez 12 godzin w mieszance inspirowanej Luizjaną oraz chrupiącej panierce. Polska sieć rozwija się w dynamicznym tempie a na mapie pojawiają się wciąż nowe punkty – od restauracji w centrach handlowych po koncepty Drive Thru. Obecnie, wraz z olsztyńską, Popeyes ma 24 restauracje w Polsce, z czego 13 z nich otworzył w tym roku i nie poprzestanie na tym – do końca 2025 powstanie jeszcze kilka lokali w obecnych oraz nowych już lokalizacjach.

Za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts. Rex Concepts nieustannie rozwija segment QSR (quick service restaurant) w Polsce, Czechach i Rumunii. w tej chwili firma zatrudnia ponad 2,5 tys. pracowników w regionie, konsekwentnie budując pozycję lidera jako masterfranczyzobiorca Popeyes i Burger King w tych krajach.

Więcej informacji dotyczących Popeyes i bieżących wydarzeń znajdziecie TUTAJ oraz na

i Tiktoku.

Idź do oryginalnego materiału