#OdKulis: Kampania Durex promująca bezpieczeństwo w seksie – "Bez wymówek. Zabezpiecz sprzęt."

nowymarketing.pl 1 rok temu
Punktem wyjścia dla kampanii była pierwsza odsłona kampanii „Bez wymówek”, której strategicznym celem było jak uświadomienie młodym ludziom, iż prezerwatywa jest koniecznym elementem bezpiecznego seksu. Jak od kulis wyglądały przygotowania kampanii „Bez wymówek. Zabezpiecz sprzęt.”? W cyklu #OdKulis pokazujemy, jak od wewnątrz wyglądają działania związane z najciekawszymi akcjami i kampaniami: jak w praktyce wygląda ich realizacja, z jakimi najtrudniejszymi wyzwaniami muszą się zmierzyć twórcy oraz jakie nieplanowane i zaskakujące zdarzenia miały miejsce.
Tym razem przedstawiamy kulisy realizacji kampanii „Bez wymówek. Zabezpiecz sprzęt.” marki Durex.
Pomysł i inspiracje
Kultowa marka Durex (Reckitt Benckiser) wpisała się na stałe w życie seksualne Polaków. Wszystko, co jest nierozerwalnie związane ze zwiększaniem poziomu bezpieczeństwa w seksie, poprawą jakości życia intymnego, obalaniem mitów czy podejmowaniem tematów tabu w niebanalny sposób, jest w centrum...
Idź do oryginalnego materiału