Od AOL Time Warner do DirecTV i Dish: 20 lat fuzji mediów

cyberfeed.pl 6 dni temu


W tym tygodniu DirecTV ogłosiła zamiar zakupu Dish, Sling TV, i resztę działalności telewizyjnej EchoStar za dolara (przejmując jednocześnie cały dług Dish), łącząc prawie 20 milionów abonentów telewizji satelitarnej z dwóch firm, które krążą wokół siebie od dziesięcioleci.

Ale nie chodzi tylko o DirecTV i Dish. AT&T, Comcast, Verizon, General Electric, GM, News Corp, Tumblr i różne wcielenia Time Warner również pomieszały się lub rozdzieliły, próbując przez lata wypełnić lukę między komunikacją i mediami.

Oto częściowy harmonogram wydarzeń, które mogą zakończyć się połączeniem obu firm.

AOL, poznaj Time Warner

Na przełomie XXI i XXI wieku było oczywiste, iż przyszłością jest Internet. Natychmiastowa komunikacja między kimkolwiek na świecie i idea dystrybucji cyfrowej była nie do odparcia, a AOL wydawał się być na szczycie świata.

Czy istnieje lepszy sposób dla Time Warner na dostanie się na parter niż połączenie sił z firmą, która wspięła się na sam szczyt, dostarczając jednorazowo jedną płytę CD z 60 godzinami bezpłatnego Internetu? W 2009 roku było już po wszystkim.

Nadeszła era satelitów i na czat wkraczają telekomy

Przejęcia Comcast, Verizon i AT&T były próbą przejęcia krajobrazu medialnego zbudowanego na ich sieciach, z różnym powodzeniem, dostarczając takie marki jak Oath, WarnerMedia i Peacock, a także całkowicie zapadające w pamięć Go90.

Witamy w przyszłości streamingu

W ciągu najbliższych kilku lat kadra kierownicza AT&T będzie przedstawiać złe pomysły Gra o tron jak strzelanie „na przekąskę” pionowe wersje wideo. W końcu firma wprowadził HBO Max przed degradacją HBO z marki zajmującej się streamingiem, zmiana nazwy usługi Max.

Wiesz, co stało się później: Netflix nigdy nie oglądał się za siebie 270 milionów abonentów na całym świeciea Disney ponownie wprowadził pakiet do przesyłania strumieniowego. Jednocześnie oba Quibi I CNN Plusa wyparował zbyt szybko, aby wywrzeć wpływ.

Ostatecznie Verizon sprzedał resztę Oath firmie Apollo Global Management, a następnie AT&T wysłało WarnerMedia do partnerstwa z Discovery. Teraz AT&T sprzedaje całość DirecTV firmie TPG. To właśnie firma private equity stoi za nową próbą ponownego połączenia się z Dish Network za 1 dolara, podczas gdy EchoStar może kontynuować swoje wysiłki w celu zbudowania ogólnokrajowego Otwórz sieć RAN 5G sieć.

Spotkamy się tu wszyscy za kolejne 20 lat, żeby dowiedzieć się, jak to wszystko się ułożyło, ok?

Ujawnienie: Comcast jest inwestorem w Vox Media, spółce dominującej The Verge.



Source link

Idź do oryginalnego materiału