Ruszyła ogólnopolska kampania społeczna „Dobra Wróżka radzi – profilaktyka to najlepsza stylizacja”, przygotowana w ramach Różowego Października, czyli miesiąca świadomości raka piersi.
W rolach Dobrych Wróżek występują fryzjerki, kosmetyczki i makijażystki, które w codziennych rozmowach z klientkami delikatnie, ale skutecznie przypominają o tym, jak ważna jest profilaktyka i regularne badania.
Salony urody to miejsca, gdzie kobiety czują się komfortowo, mają chwilę dla siebie i chętnie rozmawiają. Dlatego właśnie tam – w atmosferze zaufania i życzliwości – pojawia się temat zdrowia i badań profilaktycznych.
W Polsce każdego roku diagnozuje się ok. 20 000 nowych przypadków raka piersi, ale na badania mammograficzne zgłasza się zaledwie 31% uprawnionych kobiet. To sygnał, iż musimy działać razem – rozmawiać, przypominać i wspierać.
Salony biorące udział w akcji otrzymują materiały edukacyjne i promocyjne oraz zostają oznaczone na specjalnej mapie akcji. Dzięki temu pokazują, iż dbają o kobiety kompleksowo – o urodę i o zdrowie.
Organizator kampanii, sklep Kontri.pl, zachęca kolejne salony do przyłączenia się do tej niezwykłej inicjatywy.
Więcej informacji o akcji i możliwości udziału znajdziecie tutaj Dobra Wróżka radzi – profilaktyka to najlepsza stylizacja
Dbajmy o siebie i o siebie nawzajem – bo profilaktyka to najlepsza stylizacja!