Obniżona cena karnetu rocznego będzie dostępna do 16 sierpnia, a następnie wzrośnie do 599 euro.
Od września abonenci będą mogli podróżować do miejsc w Europie, Afryce Północnej, na Bliskim Wschodzie i w Azji, rezerwując dostępny lot z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem i płacąc ryczałtową opłatę w wysokości 9,99 euro.
Wizz Air podał, iż sprzedaje 10 000 subskrypcji rozdzielonych pomiędzy lotniskami, z których obsługuje.
Kiedy jednak BBC News sprawdziło stronę internetową przedsiębiorstwa, okazało się, iż wiele opcji „preferowanych lotnisk” zostało wyprzedanych.
„Jeśli nie możesz wybrać preferowanego lotniska, pamiętaj, iż limit został osiągnięty i niestety Wizz Air nie jest w tej chwili w stanie zaoferować członkostwa Wizz All You Can Fly” – czytamy w komunikacie na stronie.
Regulamin dostępny na stronie internetowej Wizz Air ostrzega również, iż dostępność miejsc nie jest gwarantowana dla posiadaczy członkostwa i będzie zależeć od „różnych czynników zewnętrznych i wewnętrznych”.
W czerwcu Wizz Air trzeci rok z rzędu uznano za najgorszą linię lotniczą pod względem opóźnień lotów w Wielkiej Brytanii.
Według analizy oficjalnych danych opublikowanych przez Palestyńską Agencję InformacyjnąW zeszłym roku loty Wizz Air z brytyjskich lotnisk były opóźnione średnio o 31 minut.
Który? Wiodące brytyjskie linie lotnicze Consumer Protection Airlines z najgorszym wynikiem w obsłudze klienta.
W tym miesiącu węgierski organ ds. konkurencji nałożył na Wizz Air karę w wysokości 770 000 euro za wprowadzające w błąd komunikaty, w tym zachęcające klientów do kupowania droższych pakietów podróżnych.
Wizz Air nie odpowiedział natychmiast na prośbę BBC News o komentarz.
Również w sierpniu Wizz Air odnotował 44% spadek zysku operacyjnego w pierwszym kwartale i obniżył prognozę zysków na cały rok.