Zacznij od małego działania, które pozwoli Ci się rozkręcić
Pisząc ten post, mam przed oczami Adama Małysza i jego trenerów, obserwujących kierunek i siłę wiatru. Dwa bardzo ważne czynniki odpowiedzialne za wynik, długość i jakość skoku. Trenerzy nie wybierają idealnego momentu na puszczenie zawodnika, wybierają najlepszy z możliwych.
Wiele firm nie zaczyna sprzedawać online, chowając się za kolejnymi wymówkami. Szukając właśnie tego idealnego momentu, który nigdy nie nadchodzi. Rzeczywistość, choćby ta zero-jedynkowa, bazująca na danych, pokazuje jasno kierunek, w którym osoby odpowiedzialne za rozwój w firmach, powinny podążać.
Aż 75% klientów B2B preferuje samodzielne zakupy, bez konieczności udziału sprzedawcy. – według badania firmy Gartner.
Co możesz zrobić żeby ruszyć z miejsca?
(1) → Zacznij zdobywać wiedzę o e-commerce B2B
↳ Dowiedz się jakie korzyści przynosi dla firm
↳ Pojedź na konferencję lub obejrzyj online
↳ Kup i przeczytaj książkę
↳ Przesłuchaj interesujący podcast
↳ Zerknij na interesującego bloga
↳ Dodaj do swojej sieci ludzi, którzy tym żyją
(2) → Spotkaj się z kimś, kto ma wiedzę o e-commerce B2B i z chęcią się z Tobą nią podzieli.
↳ Pokaże Ci jak poukładać sprzedaż
↳ Pomoże Ci przygotować działania marketingowe
↳ Przygotuje razem z Tobą komunikację
↳ Zarekomenduje Ci technologię i jej dostawcę
↳ Pokaże Ci jak zapanować nad wdrożeniem i jego wykonaniem
↳ Będzie osobą, która wesprze Cię na każdym etapie
Dziękuję, iż mnie czytasz.
panWokularach | internety tłumaczy – to łatwe, KIEDY wiesz JAK…
Pomagam firmom sprzedawać w internetach. Upraszczam to co skomplikowane i niezrozumiałe. Projektuję, wdrażam, rozwijam sklepy internetowe i serwisy B2B.
Doradzam firmom B2B i serwisom e-commerce. Pomagam zrozumieć i rozwiązać ich problemy.
Sprzedaż | Marketing | Strategia | Komunikacja | Technologia