Reserved prosi o zwrot wybranych ubranek – nie nadają się dla dzieci i mogą stanowić zagrożenie

warszawawpigulce.pl 2 godzin temu

Sieć sklepów Reserved prosi o zwrot wybranych produktów do swoich sklepów. Wynika to z przesłanek, iż te produkty mogą być zagrożeniem dla najmłodszych, ze względu na ich pewne elementy. Chodzi o niektóre modele z ubranek dziecięcych i możliwość zaplatania się w ich sznurki. Wspomniane produkty zostały wyprodukowane w Chinach i nie przystają do norm europejskich.

Fot. DALL·E 3 / Warszawa w Pigułce

Polski producent odzieży LPP, zaradzającej 5 wielkimi odzieżowymi markami, czyli Mohito, Cropp, House i Sinsay a także Reserved tworzy piękne ubrania w przystępnych cenach. Każdy ze sklepów cechuję się nieco odmienną grupą docelową i stylistyką.
Reserved nadał istotny komunikat. Mianowicie, producenci proszą o jak najszybszy zaprzestanie używania niektórych ubranek i ich niezwłoczny zwrot do punktów sklepu tej marki.

O które ubranka dokładnie chodzi?
Wycofane artykuły to:
– granatowa bluza z kapturem model nr 644BF-59X
stroje kąpielowe, modele o numerach 855AH-02X czyli dwuczęściowy kostium kąpielowy, różowy we zwór tulipanów, 704AG-04X dwuczęściowy kostium kąpielowy z napisem „Upside Down” i jednoczęściowy kostium w kolorze jasnofioletowym w delikatne białe prążki, z koralikami przy wiązaniu, te modele mają numer 700AG-04X.

We wspomnianych ubrankach są wiszące sznurki, które mogą stanowić zagrożenie, np. poprzez zaplatanie lub pociągnięcie. Niewygodne elementy ozdobne mogą nie być dobrym elementem odzieży dla malutkich dzieci, ze względu na ich motorykę i a także ciekawość, przez którą nieumyślnie mogłyby zrobić sobie krzywdę.

Jak wygląda procedura zwrotu?
Produkty mogą zostać zwrócone w dowolnym sklepie Reserved, okazując dowód zakupu.
Jeżeli klient nie posiada paragonu, personel sklepu poprosi o wypełnienie odpowiedniego formularza. Potwierdzenie przelewu za dany produkt, również jest dowodem zakupu.
Aby zwrócić produkty zakupione w sklepie internetowym wspomnianej marki, wystarczy zalogować się na swoje konto klienta, wybrać opcję „zwrot” lub „reklamacja” i postępować zgodnie z instrukcjami przesłanymi drogą mailową.
Również zakupy zrobione internetowo można zwracać bezpośrednio w stacjonarnych punktach.

Idź do oryginalnego materiału