Netflix otworzył butik z zabawkami erotycznymi w ramach promocji nowego serialu

nowymarketing.pl 1 rok temu
Netflix otworzył pop-up store w Londynie, w którym do zdobycia były luksusowe gadżety erotyczne od marki Coco de Mer's. fot. Netflix
Czasowy sklep promował nowy serial „Obsession”, stanowiący adaptację książki „Damage” autorstwa Josephine Hart z 1991 r. Fabuła opowiada o romansie uznanego chirurga z narzeczoną jego syna, który przeradza się w szaleńcze pożądanie. Główna bohaterka – Anna (grana przez Charlie Murphy znaną z „Peaky Blinders”) pokazuje Williamowi (granemu przez Richarda Armitage’a) swój pamiętnik z fantazjami seksualnymi i w ten sposób zakochani trafiają do świata BDSM.


If you didn’t have "Netflix erotic boutique" on your 2023 bingo card, then that's on you.The price? Nothing less than your deepest secrets... pic.twitter.com/WsrHCHcxJ8
— Netflix UK & Ireland (@NetflixUK) April 13,...
Idź do oryginalnego materiału