Nabir na stanowisko ds. obronnych, zarządzania kryzysowego i OSP w Urzędzie Miejskim w Gostyniu odbywa się na podstawie ogłoszenia burmistrza. Termin składania ofert mija
w poniedziałek 24 listopada 2025 roku, o godz. 15.30.
Cekem utworzenia stanowiska jest realizacja zadań ustawowo zleconych gminie w zakresie zarządzania kryzysowego, obronności i ochrony przeciwpożarowej. Osoby zainteresowane pracą w Wydziale Spraw Obywatelskich powinny spełnić kryteria przewidziane ustawą o pracownikach samorządowych, legitymować się wykształceniem wyższym kierunkowym bezpieczeństwo narodowe lub zarządzanie kryzysowe oraz posiadać prawo jazdy kat. B.
Wymagana jest również znajomość przepisów prawnych, ustaw: o samorządzie gminnym, o ochronie informacji niejawnych, o obronie ojczyzny (w tym przepisów wykonawczych do ustawy), o ochronie ludności i obronie cywilnej (w tym przepisów wykonawczych do ustawy), o zarządzaniu kryzysowym, o stanie klęski żywiołowej, kodeksu postępowania administracyjnego.
Zatrudniony pracownik będzie odpowiadał za realizację zadań ustawowo zleconych gminie w zakresie zarządzania kryzysowego, obronności i ochrony przeciwpożarowej.
Szczegółowy zakres obowiązków oraz wykaz wymaganych dokumentów TUTAJ.








