Agencja Informacyjna: Latem, w Polsce, zwiększa się dostępność świeżych jarzyn, warzyw i owoców gdy pojawiają się świeże owoce i warzywa. Lekkie i świeże dania, z udziałem tych produktów sycą i wspierają dobre samopoczucie przez cały dzień. Rozumie to też Grupa Żabka, która w wakacyjnym okresie, swoich sklepach typu modern convenience, rozszerza ofertę posiłków, które są szybkie, wygodne, a przy tym wartościowe i świetnie zbilansowane. Dodatkowo, od połowy lipca do 29 grudnia 2025 roku lub wyczerpania zapasów trwa specjalna promocja na produkty marek własnych Żabki – drugi produkt już 50 proc. taniej!
Spis treści
Gdzie gwałtownie zjeść smaczny posiłek?
Wakacje to bardzo dobry czas, by odświeżyć menu i zadbać o dobre nawyki. Warto skorzystać z okazji i sięgać po produkty bogate w witaminy i błonnik, które wspierają metabolizm i ułatwiają trawienie. Ważne jest także nawodnienie – szczególnie w upalne dni. Sałatki, koktajle i smoothie to modny, wakacyjny wybór i skuteczny sposób na dobre samopoczucie podczas upałów. W wyborze gotowych propozycji posiłków pomoże sieć sklepów typu modern convenience, pod szyldem Żabka.
Oferta „Porcja DobreGO!” dostępna w blisko 12.000 sklepach sieci Żabka to świetne rozwiązanie dla tych, którzy mają ochotę na smaczne i dobrze zbilansowane dania, a przy tym doceniają wygodę. Dania, z tej linii, przygotowywane są pod okiem dietetyków, ekspertów ds. żywienia i szefów kuchni – produkty oznaczone zieloną etykietą gwarantują sprawdzoną jakość, świeżość i wartościowy skład.
Co o diecie proponowanej przez sieć Żabka uważa Agnieszka Piskała-Topczewska?
„W sklepach sieci Żabka trudno przeoczyć bogatą gamę gotowych dań, przekąsek i napojów, które oferują marki własne sieci. Sałatki Maczfit i Dobra Karma, makarony Szamamm, bagietki i kanapki Tomcio Paluch czy koktajle i soki Wycisk to tylko niektóre z opcji, które codziennie mogą być pełnowartościowym posiłkiem. Sezonowe dania, dostępne w sieci sklepów Żabka mogą sprawdzić się zarówno jako szybki lunch, lekki obiad, przekąska na wynos.” – Twierdzi Agnieszka Piskała-Topczewska – dietetyk kliniczny i doradca do spraw żywienia w Grupie Żabka. – „Dzięki odpowiednio zbilansowanym składnikomi przejrzystym etykietom, klienci mogą być pewni, jak wybrać smaczne i wartościowe dania.”
Jakie są wakacyjne smaki w sklepach Żabka?
Wśród nowości, jakie pojawiły się w skepach sieci Żabce w lipcu 2025, można wymienić m.in. dwie nowe pasty: pasta pizza pepperoni, z makaronem casarecce, salami, jalapeño wraz z miksem dwóch sosów oraz pasta pizza capricciosa z makaronem gemelli, pieczoną szynką, pieczarkami i sosem pomidorowym. Oprócz tego niebawem pojawi się penne z kurczakiem i sosem bazyliowym, kurczak po tajsku z ananasem, makaron z kurczakiem w sosie mascarpone, letnia sałatka z kurczakiem, kaszą kuskus, cukinią, serem solankowym, kaparami i suszonymi pomidorami. W ofercie znajdą się ponadto nowe napoje: letnia lemoniada Wycisk, pina colada lub lemoniada kiszonych cytryn i malin (Baron the Family) oraz kombucha z dodatkiem aromatu brzoskwini i trawy cytrynowej.
Jak kupić drugie danie z 50 procentym rabatem?
Od 16 lipca 2025 roku goście sklepów Żabka mogą skorzystać ze specjalnej oferty: minus 50 proc. ceny za drugi produkt. Przy zakupie 2. dowolnych produktów marki Szamamm, automatycznie naliczana jest zniżka na tańszy z nich. Podobna zasada obowiązuje przy zakupie produktów marek Tomcio Paluch, Dobra Karma, Foodini, Wycisk, S!, oraz Maczfit – można je dowolnie łączyć, np. wybierając jeden produkt Maczfit i drugi Foodini. Na tańszy z nich zostanie naliczona promocja. Wystarczy, iż produkty zostaną zakupione w ramach jednej transakcji. Promocja potrwa do 29 grudnia 2025 roku lub do wyczerpania zapasów.
Więcej informacji o ofertach promocyjnych znajduje się w aplikacji Żappka, gdzie także czekają atrakcyjne kupony i oferty w ramach Meal Deal oraz na stronie Żabka.
Co to jest sklep typu modern convenience?
Modern convenience to anglojęzyczny termin odnoszący do pojęcia „współczesnej wygody”, w węższym znaczeniu używa się go w odniesieniu do modelu małych sklepów, zwykle położony w dzielnicach mieszkaniowych miast albo w innych dogodnych i często odwiedzanych punktach przez klientów. W Polsce twórczo koncepcję sklepów modern convenience twórczo rozwija sieć sklepów Żabka. W tego typu placówkach oferuje się przede wszystkim towary pierwszej potrzeby, a więc żywność i napoje, wiele jest gotowych do natychmiastowego spożycia, a zatem są to przede wszystkim gotowe, konfekcjonowane produkty spożywcze i napoje (mrożonki, konserwy, paczkowane wędliny i sery, lody) itp., środki czystości osobistej i gospodarczej, gazety, alkohole, papierosy, zapałki, baterie itd. Czasami są też np. losy na loterie.
W sklepach sieci Żabka są to choćby startery do telefonów komórkowych i ich zasilenia, możliwość nadania i odebrania paczki, ubezpieczenia czy choćby naprawa obuwia. Żabka posiada też szeroką ofertę posiłków na ciepło takich jak hot dogi, pizza, panini, frytki i wiele innych. Furrorę stanowi sprzedaż wysokiej jakości gorącej kawy.
Co składa się na na Grupę Żabka?
Ekosystem Grupy Żabka obejmuje, wiodącą w Polsce, sieć sprzedaży detalicznej w formacie convenience liczącą ponad 11.000 sklepów działających na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych (bez obsługi sklepu) pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów przez całą dobę w dowolny dzień tygodnia.
Do Spółki należy marka Maczfit, powstała z myślą o osobach szukających zdrowej i jednocześnie wygodnej diety, dostarcza restauracyjnej jakości gotowe posiłki prosto do domu klienta, a platforma Dietly to wiodąca porównywarka dostawców cateringu dietetycznego. Działalność w zakresie internetowych zakupów spożywczych Grupa realizuje za pośrednictwem marek Jush! i Delio. Grupa dysponuje również zaawansowaną, stale rozwijaną, ofertą cyfrową. najważniejsze inicjatywy to udoskonalenie Żabka Ads oraz rozszerzenie oferty q-commerce do ponad 10.000 produktów na nowej platformę internetowej sieci Żabka delio+.
Jak rozwija się Grupa Żabka?
W 2024 r. Grupa rozpoczęła działalność na rynku rumuńskim poprzez przejęcie spółki DRIM, lidera dystrybucji FMCG. Uruchomiła również w Rumunii nową sieć sklepów modern convenience pod marką Froo. Od października 2024 r. akcje Grupy notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Dziękujemy za przeczytanie tekstu do końca. Polecamy inne wiadomości zamieszczone na stronie internetowej www.agencja-informacyjna.com. Życzymy ciekawej lektury. Agencja Informacyjna
AI, Life /art/ 11 sierpnia 2025 zdj. mat. prasowe