Modern convenience a lato? Drugi posiłek o 50 proc. taniej w sieci Żabka

agencja-informacyjna.com 1 godzina temu
Zdjęcie: Żabka modern convenience


Agencja Informacyjna: Latem, w Polsce, zwiększa się dostępność świeżych jarzyn, warzyw i owoców gdy pojawiają się świeże owoce i warzywa. Lekkie i świeże dania, z udziałem tych produktów sycą i wspierają dobre samopoczucie przez cały dzień. Rozumie to też Grupa Żabka, która w wakacyjnym okresie, swoich sklepach typu modern convenience, rozszerza ofertę posiłków, które są szybkie, wygodne, a przy tym wartościowe i świetnie zbilansowane. Dodatkowo, od połowy lipca do 29 grudnia 2025 roku lub wyczerpania zapasów trwa specjalna promocja na produkty marek własnych Żabki – drugi produkt już 50 proc. taniej!

Spis treści

Gdzie gwałtownie zjeść smaczny posiłek?
Co o diecie proponowanej przez sieć Żabka uważa Agnieszka Piskała-Topczewska?
Jakie są wakacyjne smaki w sklepach Żabka?
Jak kupić drugie danie z 50 procentym rabatem?
Co to jest sklep typu modern convenience?
Co składa się na na Grupę Żabka?
Jak rozwija się Grupa Żabka?

Gdzie gwałtownie zjeść smaczny posiłek?

Wakacje to bardzo dobry czas, by odświeżyć menu i zadbać o dobre nawyki. Warto skorzystać z okazji i sięgać po produkty bogate w witaminy i błonnik, które wspierają metabolizm i ułatwiają trawienie. Ważne jest także nawodnienie – szczególnie w upalne dni. Sałatki, koktajle i smoothie to modny, wakacyjny wybór i skuteczny sposób na dobre samopoczucie podczas upałów. W wyborze gotowych propozycji posiłków pomoże sieć sklepów typu modern convenience, pod szyldem Żabka.

Oferta „Porcja DobreGO!” dostępna w blisko 12.000 sklepach sieci Żabka to świetne rozwiązanie dla tych, którzy mają ochotę na smaczne i dobrze zbilansowane dania, a przy tym doceniają wygodę. Dania, z tej linii, przygotowywane są pod okiem dietetyków, ekspertów ds. żywienia i szefów kuchni – produkty oznaczone zieloną etykietą gwarantują sprawdzoną jakość, świeżość i wartościowy skład.

Co o diecie proponowanej przez sieć Żabka uważa Agnieszka Piskała-Topczewska?

„W sklepach sieci Żabka trudno przeoczyć bogatą gamę gotowych dań, przekąsek i napojów, które oferują marki własne sieci. Sałatki Maczfit i Dobra Karma, makarony Szamamm, bagietki i kanapki Tomcio Paluch czy koktajle i soki Wycisk to tylko niektóre z opcji, które codziennie mogą być pełnowartościowym posiłkiem. Sezonowe dania, dostępne w sieci sklepów Żabka mogą sprawdzić się zarówno jako szybki lunch, lekki obiad, przekąska na wynos.” – Twierdzi Agnieszka Piskała-Topczewska – dietetyk kliniczny i doradca do spraw żywienia w Grupie Żabka. – „Dzięki odpowiednio zbilansowanym składnikomi przejrzystym etykietom, klienci mogą być pewni, jak wybrać smaczne i wartościowe dania.”

Jakie są wakacyjne smaki w sklepach Żabka?

Wśród nowości, jakie pojawiły się w skepach sieci Żabce w lipcu 2025, można wymienić m.in. dwie nowe pasty: pasta pizza pepperoni, z makaronem casarecce, salami, jalapeño wraz z miksem dwóch sosów oraz pasta pizza capricciosa z makaronem gemelli, pieczoną szynką, pieczarkami i sosem pomidorowym. Oprócz tego niebawem pojawi się penne z kurczakiem i sosem bazyliowym, kurczak po tajsku z ananasem, makaron z kurczakiem w sosie mascarpone, letnia sałatka z kurczakiem, kaszą kuskus, cukinią, serem solankowym, kaparami i suszonymi pomidorami. W ofercie znajdą się ponadto nowe napoje: letnia lemoniada Wycisk, pina colada lub lemoniada kiszonych cytryn i malin (Baron the Family) oraz kombucha z dodatkiem aromatu brzoskwini i trawy cytrynowej.

Jak kupić drugie danie z 50 procentym rabatem?

Od 16 lipca 2025 roku goście sklepów Żabka mogą skorzystać ze specjalnej oferty: minus 50 proc. ceny za drugi produkt. Przy zakupie 2. dowolnych produktów marki Szamamm, automatycznie naliczana jest zniżka na tańszy z nich. Podobna zasada obowiązuje przy zakupie produktów marek Tomcio Paluch, Dobra Karma, Foodini, Wycisk, S!, oraz Maczfit – można je dowolnie łączyć, np. wybierając jeden produkt Maczfit i drugi Foodini. Na tańszy z nich zostanie naliczona promocja. Wystarczy, iż produkty zostaną zakupione w ramach jednej transakcji. Promocja potrwa do 29 grudnia 2025 roku lub do wyczerpania zapasów.

Więcej informacji o ofertach promocyjnych znajduje się w aplikacji Żappka, gdzie także czekają atrakcyjne kupony i oferty w ramach Meal Deal oraz na stronie Żabka.

Co to jest sklep typu modern convenience?

Modern convenience to anglojęzyczny termin odnoszący do pojęcia „współczesnej wygody”, w węższym znaczeniu używa się go w odniesieniu do modelu małych sklepów, zwykle położony w dzielnicach mieszkaniowych miast albo w innych dogodnych i często odwiedzanych punktach przez klientów. W Polsce twórczo koncepcję sklepów modern convenience twórczo rozwija sieć sklepów Żabka. W tego typu placówkach oferuje się przede wszystkim towary pierwszej potrzeby, a więc żywność i napoje, wiele jest gotowych do natychmiastowego spożycia, a zatem są to przede wszystkim gotowe, konfekcjonowane produkty spożywcze i napoje (mrożonki, konserwy, paczkowane wędliny i sery, lody) itp., środki czystości osobistej i gospodarczej, gazety, alkohole, papierosy, zapałki, baterie itd. Czasami są też np. losy na loterie.

W sklepach sieci Żabka są to choćby startery do telefonów komórkowych i ich zasilenia, możliwość nadania i odebrania paczki, ubezpieczenia czy choćby naprawa obuwia. Żabka posiada też szeroką ofertę posiłków na ciepło takich jak hot dogi, pizza, panini, frytki i wiele innych. Furrorę stanowi sprzedaż wysokiej jakości gorącej kawy.

Co składa się na na Grupę Żabka?

Ekosystem Grupy Żabka obejmuje, wiodącą w Polsce, sieć sprzedaży detalicznej w formacie convenience liczącą ponad 11.000 sklepów działających na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych (bez obsługi sklepu) pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów przez całą dobę w dowolny dzień tygodnia.

Do Spółki należy marka Maczfit, powstała z myślą o osobach szukających zdrowej i jednocześnie wygodnej diety, dostarcza restauracyjnej jakości gotowe posiłki prosto do domu klienta, a platforma Dietly to wiodąca porównywarka dostawców cateringu dietetycznego. Działalność w zakresie internetowych zakupów spożywczych Grupa realizuje za pośrednictwem marek Jush! i Delio. Grupa dysponuje również zaawansowaną, stale rozwijaną, ofertą cyfrową. najważniejsze inicjatywy to udoskonalenie Żabka Ads oraz rozszerzenie oferty q-commerce do ponad 10.000 produktów na nowej platformę internetowej sieci Żabka delio+.

Jak rozwija się Grupa Żabka?

W 2024 r. Grupa rozpoczęła działalność na rynku rumuńskim poprzez przejęcie spółki DRIM, lidera dystrybucji FMCG. Uruchomiła również w Rumunii nową sieć sklepów modern convenience pod marką Froo. Od października 2024 r. akcje Grupy notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Dziękujemy za przeczytanie tekstu do końca. Polecamy inne wiadomości zamieszczone na stronie internetowej www.agencja-informacyjna.com. Życzymy ciekawej lektury. Agencja Informacyjna

AI, Life /art/ 11 sierpnia 2025 zdj. mat. prasowe

Idź do oryginalnego materiału