Marka biżuteryjna w nowej odsłonie

viva.pl 4 godzin temu
Zdjęcie: Materiały prasowe


„Niektóre marzenia rodzą się po cichu – w sercu, w wyobraźni, w pragnieniu tworzenia czegoś, co zostawi ślad. ZOZO narodziło się właśnie z takiego marzenia. Z potrzeby piękna, które porusza. Biżuterii, która mówi więcej niż słowa” – mówi Zuzanna Anna Kamińska, założycielka marki ZOZO, która po 13 latach działalności postawiła na odświeżenie brandu.

Zuzanna Anna Kamińska stworzyła markę ZOZO 13 lat temu, w niepozornej warszawskiej kawalerce, z jedną myślą: „Jeśli coś tworzysz z serca – trafi do serc innych.” Dziś wie, iż to prawda. ZOZO stało się częścią wielu historii. Miłości, przełomów, spełnionych marzeń. Po 13 latach dziś ZOZO z euforią otwiera nowy rozdział!

ZOZO w nowej odsłonie – świeższe, silniejsze, jeszcze bardziej świadome.

„Zmieniamy się, bo wierzymy, iż rozwój to naturalna część każdej pięknej podróży. Nasza nowa identyfikacja, nowe formy, nowe detale – to wszystko powstało z myślą o Tobie. O Kobiecie, która wierzy, iż biżuteria może być symbolem odwagi, zmian, miłości. ZOZO to już nie tylko moja historia. To NASZA wspólna opowieść o pasji, emocjach i sile bycia sobą” – mówi Zuzanna Anna Kamińska.

Z nowym logo, świeżą energią i odświeżoną stroną – otwieramy drzwi do świata, w którym prostota ma siłę, a forma mówi więcej niż słowa. Przedstawiamy Wam BUBBELS – kolekcję, która przyciąga spojrzenia. Złote, przeskalowane kule inspirowane ruchem, powietrzem, lekkością i geometrią. Odważne. Lśniące. Pełne charakteru. To biżuteria dla tych, którzy nie muszą nic mówić, by zostać zapamiętanymi. Dla tych, którzy są – i to wystarczy.

Dla kobiet, które wyrażają siebie spojrzeniem, gestem, obecnością.

Idź do oryginalnego materiału