mięsnego i kształtowanie pozytywnego wizerunku tej branży. Podczas trzeciej edycji tej
kampanii, w obliczu powszechnych mitów i dezinformacji, „Lowe Krowe” stawia na rzetelne
informacje, naukowe dane i edukację społeczeństwa.
Filmy jako narzędzie edukacyjne
W ramach kampanii „Lowe Krowe” prezentujemy spoty, które skutecznie obalają mity i błędne przekonania dotyczące hodowli bydła mięsnego. Filmy podkreślają, że polska wołowina jest produktem najwyższej jakości, bezpiecznym dla zdrowia i produkowanym z poszanowaniem zasad zrównoważonego rozwoju. Oparte na rzetelnych informacjach, spoty dostarczają konkretnej wiedzy na temat korzyści płynących z wyboru polskiej wołowiny, pokazując jej wartość w zrównoważonej diecie oraz obalają najbardziej rozpowszechnione mity.
Spoty dostępne są między innymi na stronie: https://lowe–krowe.pl/filmy/.
Dlaczego warto zaangażować się w kampanię „Lowe Krowe”?
• Obalamy mity i dezinformację – kampania dostarcza rzetelnych informacji, prostując
powszechne błędne przekonania na temat hodowli bydła. Nasze działania, tak samo jak
spoty, jasno przedstawiają fakty, które pokazują rzeczywisty wpływ hodowli na
środowisko oraz rzeczywiste zużycie zasobów.
• Zrównoważony rozwój – polska hodowla bydła mięsnego wdraża innowacyjne
i zrównoważone praktyki, które odpowiadają na globalne wyzwania ekologiczne. Dzięki
nowoczesnym technologiom, polscy hodowcy zmniejszają emisje gazów cieplarnianych
i dbają o efektywne wykorzystanie zasobów naturalnych, co jest mocno zaakcentowane
w naszych spotach.
• Zdrowie na talerzu – polska wołowina to wartościowy element zbilansowanej diety,
bogaty w białko, witaminy i minerały. W spotach i całej kampanii przedstawiamy
jednocześnie
mity
o
jej
rzekomym
negatywnym
wpływie
na
zdrowie.
•
Nowe
możliwości
w
Europie
–
polscy
hodowcy
już
dziś
realizują
cele
zrównoważonego
rolnictwa,
odpowiadając
na
zmieniające
się
regulacje
Unii
Europejskiej,
w
tym
założenia
Europejskiego
Zielonego
Ładu.
Kampania
pokazuje,
że
polska
branża
wołowa
jest
gotowa
na
przyszłość
i
konkurencyjna
na
rynku
europejskim,
a
także
angażuje
się
w
inicjatywy
takie
jak
dobrostan
zwierząt.
Śledź
kampanię
„Lowe
Krowe”
w
mediach
społecznościowych
oraz
odwiedź
naszą
stronę
internetową,
gdzie
znajdziesz
nasze
spoty,
najnowsze
dane
oraz
wiele
materiałów
edukacyjnych.
Więcej
informacji
na:
www.lowekrowe.pl
oraz
na
profilach
kampanii:
•
X
–
https://x.com/lowe_krowe
•
Facebook
–
https://www.facebook.com/kampania.lowekrowe
•
Instagram
–
https://www.instagram.com/kampania.lowekrow
Biuro Prasowe LoweKrowe