. lista zasobów W Cywilizacja 7 Długie i technicznie kręte. Niektóre zasoby przychodzą i odchodzą w miarę upływu czasu, podczas gdy inne zmieniają kategorie i zapewniają różne bonusy w zależności od wieku.
Zasoby mogą poważnie wpłynąć na życie Twojej cywilizacji, zapewniając dodatkowe Żywność W przypadku wzrostu liczby ludności, zwiększanie Produkcja dla innych rodzajów wzrostu i ogólnie ułatwiają utrzymanie stabilnego społeczeństwa podczas ekspansji.
Ten przewodnik wymieniono każdy Cywilizacja 7 ratunek I to, co robi w każdym wieku. jeżeli utknąłeś, próbując sprawić, by te przedmioty faktycznie działały, nasz przewodnik Jak zatrzymać zasoby ma to, czego szukasz.
Wszystkie zasoby cywilizacji 7
Poniższa tabela zawiera listę wszystkie zasoby w Cywilizacja 7 iż natknęliśmy się na każdy wiek, podzielony według rodzaju. Niektóre są ponadczasowe, takie jak złoto. Inne, takie jak skóry lub olej, są obecne tylko dla wieku, a niektóre zmiany funkcjonują w miarę upływu czasu.
Na przykład konie stanowią bierną bonus wojskowy dla wszystkich jednostek podczas starożytności i eksploracji, ale w epoce współczesnej zamieniają się w dodatkowy zasób, który zapewnia szczęście dla jednej osady, a zamiast tego ropa wypełnia tę samą funkcję wojskową.
Perły | Miasto | 2 Szczęście w kapitale, 4 szczęście w każdym innym mieście | 3 Szczęście w miastach ojczyzny, 6 Szczęście w odległych miastach | 6 Szczęście w kapitale, 3 szczęście w innych miastach |
Futra | Miasto | Nie dotyczy | Empire Resource | 6 Szczęście w mieście z dworcem kolejowym, 3 szczęście w innych miastach |
Gips | Miasto | 2 Produkcja w kapitale, 4 produkcja w innych miastach | 3 Produkcja w miastach ojczyzn, 6 Produkcja w odległych miastach | Nie dotyczy |
Wielbłądy | Miasto | Dodaje dwa dodatkowe miejsca na miasto | Dodaje dwa dodatkowe miejsca na miasto | Nie dotyczy |
Tytoń | Miasto | Nie dotyczy | Nie dotyczy | 6 Produkcja w mieście z dworcem kolejowym, 3 produkcja w innych miastach |
Jedwab | Miasto | Dodatkowe 10% kultury | Dodatkowe 10% kultury | 6 Kultura w kapitale, 3 kultura w innych miastach |
Sól | Miasto | Dodatkowa 20% produkcji w kierunku jednostek szkoleniowych | Nie dotyczy | Nie dotyczy |
Kaolin | Miasto | 2 żywność w kapitale, 4 żywność w innych miastach | 3 Żywność w miastach ojczyzn, 6 żywności w odległych miastach | Zasób fabryki |
Kadzidło | Miasto | Dodatkowe 10% nauki | Dodatkowa 100% produkcji w kierunku misjonarzy i świątyń | Nie dotyczy |
Jadeit | Miasto | Dodatkowe 15% złota | Dodatkowe 15% złota | Nie dotyczy |
Trufle | Miasto | Nie dotyczy | Dodatkowa 20% produkcji w kierunku jednostek szkoleniowych | 6 Żywność w mieście z dworcem kolejowym, 3 jedzenie w innych miastach |
Lapis Lazuli | Miasto | 4 Produkcja, 5% złota | Nie dotyczy | Nie dotyczy |
Bawełna | Premia | 2 żywność, 2 produkcja | 3 żywność, 3 produkcja | Zasób fabryki |
Daty | Premia | 2 jedzenie, 2 szczęście | 3 jedzenie, 3 szczęście | Nie dotyczy |
Ryba | Premia | 3 jedzenie | 5 jedzenie | Zasób fabryki |
Barwnik | Premia | 3 Szczęście | 5 Szczęście | Nie dotyczy |
Kość słoniowa | Premia | Empire Resource | 3 Szczęście, 3 produkcja | 4 Szczęście, 4 produkcja |
Konie | Premia | Empire Resource | Empire Resource | 6 Szczęście |
Przyprawy | Premia | Nie dotyczy | Flota skarbów | 4 jedzenie, 4 szczęście |
Wieloryby | Premia | Nie dotyczy | 5 Produkcja | 6 Produkcja |
Cukier | Premia | Nie dotyczy | Flota skarbów | 6 jedzenie |
Wino | Premia | Empire Resource | Empire Resource | 4 żywność, 4 produkcja |
Wełna | Premia | 2 Produkcja, 2 szczęście | Nie dotyczy | Nie dotyczy |
Ukryć | Premia | 3 Produkcja | Nie dotyczy | Nie dotyczy |
Złoto | Imperium | 20% złota w kierunku zakupu budynków | 20% złota w kierunku zakupu budynków | 20% złota w kierunku zakupu budynków |
Marmur | Imperium | 10% produkcji w kierunku cudów zbudowanych na płytkach morskich, tundrze lub trawiastych | 10% produkcji w kierunku budowania cudów | 10% produkcji w kierunku budowania cudów |
Żelazo | Imperium | Dodatkowa 1 siła bojowa dla jednostek piechoty | Dodatkowa siła bojowa dla jednostek dystansowych i piechoty | Nie dotyczy |
Kość słoniowa | Imperium | 10% produkcji w kierunku budowania cudów na płytkach pustynnych, tropikalnych i równinowych | Zasób dodatkowy | Zasób dodatkowy |
Węgiel | Imperium | Nie dotyczy | Nie dotyczy | Dodatkowa 100% produkcja w kierunku stacji kolejowych, dodatkowa siła 1 walki dla lekkich jednostek morskich |
Futra | Imperium | Nie dotyczy | Nie dotyczy | Nie dotyczy |
Olej | Imperium | Nie dotyczy | Nie dotyczy | Dodatkowa 1 siła bojowa dla kawalerii i ciężkich jednostek morskich oraz dodatkowa 1 siła bojowa, gdy atakują piechotę |
Saletra | Imperium | Nie dotyczy | Dodatkowa siła bojowa dla oblężenia i jednostek morskich | Dodatkowa siła 1 walki dla jednostek dystansowych i oblężenia oraz dodatkowa 1 siła przeciwko jednostkom kawalerii |
Guma | Imperium | Nie dotyczy | Nie dotyczy | Dodatkowa 1 siła bojowa dla jednostek powietrza i piechoty |
Srebrny | Imperium | 20% złota w kierunku jednostek zakupowych | 20% złota w kierunku jednostek zakupowych | 20% złota w kierunku jednostek zakupowych |
Wino | Imperium | Dodatkowe 10% kultury i 2 szczęście w stolicy podczas uroczystości | Dodatkowe 10% kultury i 3 szczęście w stolicy podczas uroczystości | Zasób dodatkowy |
Konie | Imperium | Dodatkowa 1 siła bojowa dla jednostek kawalerii i dodatkowa siła 1 walki przeciwko piechrze | Dodatkowa 1 siła bojowa dla jednostek kawalerii i dodatkowa siła 1 walki przeciwko piechrze i jednostkom dystansowym | Zasób dodatkowy |
Kakao | Fabryka | Nie dotyczy | Flota skarbów | Dodatkowe 3% szczęścia |
Herbata | Fabryka | Nie dotyczy | Flota skarbów | Dodatkowe 3% nauki |
Cytrus | Fabryka | Nie dotyczy | Nie dotyczy | Dodatkowa produkcja 5% w kierunku szkolenia jednostek morskich |
Ryba | Fabryka | Nie dotyczy | Zasób dodatkowy | Dodatkowa stopa wzrostu 5% rozliczenia |
Kaolin | Fabryka | Nie dotyczy | Zasób miasta | Dodatkowa kultura 3% |
Chinina | Fabryka | Nie dotyczy | Nie dotyczy | Jednostki leczą 1 HP |
Kawa | Fabryka | Nie dotyczy | Nie dotyczy | Dodatkowa produkcja 5% w kierunku cudów i budynków |
Bawełna | Fabryka | Nie dotyczy | Zasób dodatkowy | Dodatkowa produkcja 5% w kierunku jednostek lądowych |
Wszystkie zasoby floty skarbów w cywilizacji 7
Wiek poszukiwań wprowadza specjalny podzbiór zasobów o nazwie Treasure Fleet Resources. Nasz Flota skarbów Przewodnik przechodzi bardziej szczegółowo, ale sedno jest to, iż są one wymagane, aby postępować w tym wieku Ścieżka spuścizny ekonomicznej i nie podaj żadnych bonusów dla miast lub miasteczek. Jednak po rozładowaniu statku floty skarbów w dowolnym mieście lub miastu dzięki portu natychmiast otrzymasz dodatkowe 100 złota.
To są wszystkie zasoby floty skarbów:
- Złoto
- Cukier
- Srebrny
- Przyprawy
- Kakao
- Herbata
Niektóre zasoby floty skarbów pokrywają się z zwykłymi, w tym złotem i srebrem. Na ziemiach, na których zaczynasz, są to tylko zwykłe zasoby i zapewniają takie same bonusy jak normalne. W odległe ziemieliczą tylko jako zasoby floty skarbów.
Więcej Cywilizacja 7 przewodniki, zobacz, jak skonfigurować trasy handlowejak dotrzeć odległe ziemiejak używać Floty skarbowei jak się przenosić zasoby. Plus, oto nasz Lista poziomów liderów.
Source link