Takiego powrotu nikt się nie spodziewał, jednak wiele osób z pewnością się ucieszy. Kultowy Krakowski Kredens po kilku latach nieobecności ponownie wraca na rynek. Wszystko za sprawą nowych właścicieli, którzy w oparciu o jakość, smak i tradycję chcą szerzyć fenomen lokalnych przysmaków. Sklep online został już otwarty i można w nim zamawiać wiele smakowitych potraw i ciekawych artykułów. Na stacjonarne punkty przyjdzie nam jednak jeszcze chwilkę poczekać.
REKLAMA
Zobacz wideo Paulina Sobiesiak-Penszko: Na rolnikach najlepiej zarabiają handlowcy
Krakowski Kredens: Sklepy kultowych delikatesów powracają. Można zamawiać online
Krakowski Kredens to firma, której główną domeną jest tradycja. Na rynku zadebiutowała w 2007 roku, a pieczę nad nią sprawowała sieć Alma Market, którą w 2017 roku dopadł kryzys. W 2021 roku siłą rzeczy bankructwo dopadło także cenioną i lubianą przez Polaków sieć sklepów delikatesowych. Dwa lata później światełkiem w tunelu okazała się oferta spółki Scapremium (powiązana między innymi z franczyzobiorcą marketów E.Leclerc), która zdecydowała się na zakup Krakowskiego Kredensu za 3,9 mln zł. Po roku opracowywania strategii finansowej 6 grudnia 2024 roku otworzono sklep internetowy. Na ten moment w wirtualnym koszyku można umieścić zestawy prezentowe, słodycze, kawy, herbaty, przetwory, miody, przyprawy oraz gotowe dania. Tego typu forma sprzedaży na ten moment będzie jedyną możliwą, aż do momentu otwarcia pierwszego sklepu stacjonarnego. Według założeń klienci będą mogli fizycznie odwiedzić lokal już w przyszłym roku.
Krakowski Kredens: Sklep online już działa. Stacjonarne zakupy będą możliwe od 2025 roku
Dokładna data otwarcia stacjonarnego sklepu Krakowskiego Kredensu nie jest bliżej znana. Niemniej jednak według ustaleń firmy, lokal z pewnością pojawi się w I połowie 2025 roku. Pod uwagę są brane dwie lokalizacje - Kraków i Warszawa. Nie wyklucza się również, iż obiekty zostaną obsadzone w galeriach handlowych, aby szybciej i łatwiej móc dotrzeć do klienta.
Jednym z najważniejszych założeń tego projektu jest adaptacja elementów historycznych, połączenie ich z produktami najwyższej jakości i przeniesienie ich do współczesnego życia codziennego. To zaproszenie w podróż do tradycyjnych smaków i prostych receptur pod hasłem 'Klucz do tradycji', symbolizującym nowy rozdział w historii marki
- informują przedstawiciele firmy, cytowani przez portal money.pl.
Dziękujemy, iż przeczytałaś/eś nasz artykuł.Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.