Agencja KERRIS, w ramach kolektywu Pragmatycy, zwyciężyła w przetargu na realizację kampanii digital dla nowej mrożonej pizzy Grande Appetito marki Hortex. KERRIS odpowiada za kompleksowe działania marketingowe online, które mają na celu zwiększenie rozpoznawalności nowości rynkowej oraz zachęcenie konsumentów do zakupu.
KERRIS wygrywa przetarg na kampanię reklamową pizzy mrożonej Hortex
brief.pl 6 dni temu
- Strona główna
- Kuchnia
- KERRIS wygrywa przetarg na kampanię reklamową pizzy mrożonej Hortex
Powiązane
Wskoczyła w stare spodnie. Jest nie do poznania
1 godzina temu
Jaki grill jest zdrowszy gazowy czy węglowy?
1 godzina temu
Jak zrobić grilla gdy pada deszcz?
1 godzina temu
Twórz Listę Produktów Tradycyjnych
2 godzin temu
Polecane
Ashwagandha - czym jest, kto powinien ją suplementować
2 godzin temu
„Sieci”: Premierze, gdzie jest kasa?
19 godzin temu
Ile kosztuje kilogram ksylitolu?
1 dzień temu
Czy można ubić jajka z ksylitolem?
1 dzień temu