Jak się ubrać do pracy? Ta biżuteria podkręci biznesowy look!

businesswomanlife.pl 3 godzin temu
Zdjęcie: Jak się ubrać do pracy? Ta biżuteria podkręci biznesowy look!


Sukienka, kostium czy spodnie i bluzka? Pewnie często zadajesz sobie rano pytanie – jak się ubrać do pracy? Chcesz wyglądać profesjonalnie, ale jednocześnie zaakcentować swój styl. Możesz wyglądać wyjątkowo dzięki odpowiednio dobranej biżuterii. Zobacz, jak podkręcić biurowy styl.

Dress code w pracy biurowej – co to jest?

Biurowy dress code to zbiór zasad, które wskazują, jak się ubierać do pracy. Przestrzeganie ich staje się coraz ważniejsze, ponieważ m.in.:

  • buduje Twój profesjonalizm,
  • wzbudza szacunek współpracowników i klientów,
  • świadczy o Twojej kulturze osobistej.

Ubrania są integralną częścią wizerunku. jeżeli będą odpowiednio dopasowane do charakteru Twojej pracy, sprawią, iż będziesz postrzegana jako osoba kompetentna. To może pomóc Ci zrealizować wyznaczone zadania i projekty. Odpowiednia stylizacja wpływa także na Twoje samopoczucie i pomaga budować poczucie pewności siebie.

Dress code w pracy biurowej – najważniejsze zasady

Jakie są najważniejsze zasady dress code’u w pracy biurowej? Wszystko zależy od tego, gdzie pracujesz i jakie reguły dotyczące look’u ustala pracodawca. Istnieją jednak pewne ogólne wytyczne. Najważniejsze, abyś wyglądała schludnie i profesjonalnie. Postaw na ubrania, które są m.in.:

  • odpowiednio skrojone – powinny być dopasowane do Twojej sylwetki. Wtedy będziesz czuła się komfortowo. Uważaj na stroje, które są luźne lub odsłaniają za dużo ciała, np. zbyt krótkie spódniczki, bluzki z dużym dekoltem. Taki look jest nieodpowiedni do biura.
  • w stonowanej kolorystyce – wybieraj np. szarości, czernie, granaty, beże, pastele. Świadczą o profesjonalizmie oraz wzbudzają zaufanie. Unikaj intensywnych odcieni, np. neonowych, jaskrawych. Nie kojarzą się z biznesowym stylem. Takie stylizacje mogą być odebrane jako niepoważne czy niestosowne.
  • harmonijnie dopasowane – staraj się dobierać elementy strony w jednym stylu. Zadbaj o spójność faktur i tkanin. Dzięki temu stylizacja będzie tworzyć zgraną całość.

Oprócz ogólnych zasad dress code’u w pracy biurowej pozostało jedna. W wybranej stylizacji powinnaś czuć się wygodnie i swobodnie.

Biurowy dress code – jak dobrać dodatki do stylizacji?

Nieodłącznym elementem dress code’u w pracy biurowej są dodatki. Mogą dodać uroku najskromniejszej stylizacji. Potrafią także podkreślić charakter profesjonalnego look’u. Jak je odpowiednio dobrać? Najważniejszą zasadą jest to, abyś zachowała umiar. jeżeli wybierasz kolczyki do pracy, to zrezygnuj z naszyjnika oraz kilku bransoletek. Zbyt dużo elementów może rozproszyć Twojego rozmówcę.

Biżuteria do pracy nie powinna zdominować Twojego biurowego outfit’u, a dodać jej szyku. Dlatego najlepiej, gdy będzie:

  • delikatna,
  • dyskretna,

W takich stylizacjach postaw na klasykę i minimalizm. Wybieraj raczej mniejsze dodatki, np. kolczyki typu wkręty, pierścionki, które nie rzucają się oczy, skromne naszyjniki, subtelne bransoletki. Zrezygnuj z ekspansywnych czy ekstrawaganckich błyskotek. One nie pasują do oficjalnego stylu.

Równie istotny jest kruszec. Do dress code’u w pracy biurowej najlepiej pasuje złoto lub srebro. Podkreśla profesjonalizm i dodaje elegancji. To które z nich wybierzesz, zależy m.in. od kolorystyki stylizacji, Twojej karnacji, upodobań.

  • Srebro to interesująca propozycja dla pań, które mają jasną skórę lub zimny typ urody i m.in. ciemne włosy.
  • Złoto wydobędzie blask i urodę blondynek, szatynek oraz kobiet o ciemniejszej karnacji. Świetnie podkreśli zielony lub niebieski kolor oczu.

Pamiętaj także, by dobierać biżuterię w jednym stylu. jeżeli założyłaś np. klasyczny srebrny naszyjnik z małą zawieszką, nie łącz go z nowoczesnymi dużymi, złotymi kolczykami. Zamiast tego możesz dodać zegarek na srebrnej bransolecie lub delikatny pierścionek. To stworzy spójną całość i podkreśli Twój profesjonalny wygląd.

Jeśli szukasz inspiracji do podkręcenia biurowego dress code’u, może zainteresować Cię biżuteria TOUS. To połączenie nowoczesnego design’u i unikalnego wzornictwa. Możesz wybrać m.in. naszyjniki, pierścionki czy kolczyki do pracy. Szlachetna stylistyka dodatków doda Ci pewności siebie w pracy i sprawi, iż poczujesz się wyjątkowo każdego dnia.

Artykuł sponsorowany

Idź do oryginalnego materiału