Jak budować markę osobistą? Wiedzą uczestniczki Orion Woman

ohme.pl 2 miesięcy temu

Brand Yourself to hasło, pod którym przebiegła ostatnia edycja Orion Woman. Było to już trzecie spotkanie w ramach inicjatywy, które tym razem poświęcono w pełni budowaniu marki osobistej. Na uczestniczki czekało wiele atrakcji i interesujące wystąpienia specjalistek.

Orion Woman – wyjątkowa inicjatywa dla kobiet

Pierwsza edycja Orion Woman miała miejsce we wrześniu 2023, a 14 czerwca 2024 roku odbyła się najnowsza odsłona eventu – Brand Yourself Edition. Pomysłodawczynią inicjatywy jest Magdalena Żmuda, czyli COO Orion Media Group. Projekt powstał z myślą o wszystkich pragnących rozwoju kobietach z branży digital marketingu. Ma na celu wymianę doświadczeń, wzajemne wsparcie i poszukiwanie inspiracji do działania. Społeczność wokół Orion Woman staje się coraz większa.

Trzecia edycja Orion Woman – relacja

Trzecie spotkanie w ramach inicjatywy odbyło się w warszawskiej Galerii Domu Artysty Plastyka w samym centrum stolicy. Event rozpoczął się od rejestracji i oficjalnego powitania przez organizatorkę – Magdalenę Żmudę. Następnie uczestniczki wysłuchały panelu dyskusyjnego ze specjalistkami:

  • Eweliną Podrez-Siamą – założycielką agencji Fox Strategy;
  • Magdą Dubrawską – współwłaścicielką agencji SOLD OUT;
  • Aliną Gwoździewicz – ekspertką z zakresu marek osobistych i marketingu.

Rozmowę moderowała Magdalena Żmuda, która pytała kobiety m.in. o ich doświadczenia związane z personal brandingiem. Po tym przyszedł czas na pierwszą część networkingową spotkania, która jest kluczowym elementem budowania zżytej społeczności, na której zależy organizatorkom z Orion Media Group. Panie wzięły udział w degustacji wina z polskiej winnicy DiWine, która była jednym z partnerów wydarzenia.

Pozostałymi partnerami ostatniej edycji Orion Woman zostali: Ania Kruk, sundose, Pro’Nature Clinic, Crispy Natural, Coffee & Sons, madelle, Glam Style, e-Wenus.pl, Sprawny Marketing, Wysokie Obcasy, iWoman, Wystarczająco Dobre, Ohme, Anywhere For Her i PolecanyBiznes.pl. Zaprzyjaźnione konferencje to natomiast semKRK i semWAW. Patronat honorowy objął Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Po części networkingowej swoją prelekcję wygłosiła specjalistka z zakresu kreacji wizerunku marek – Aneta Chrzanowska. Podczas wystąpienia podzieliła się swoją ogromną wiedzą, którą zdobywała przez ponad 10 lat w pracy przy komunikacji
brandów z sektora beauty & fashion. Jej wystąpienie przekształciło się w dyskusję i pozwoliło na wymianę doświadczeń i spostrzeżeń między uczestniczkami.

W czasie eventu kobiety brały udział w konkursie, w którym nagrodą było darmowe nagranie odcinka podcastu w profesjonalnym studiu – OMG Prime Studio w Warszawie. Panie miały także okazję skorzystać z obecności fotografki i wykonać profesjonalne zdjęcia w ramach minisesji.

Orion Woman po raz kolejny spotkało się z pozytywnym odbiorem uczestniczek. W social mediach niemal natychmiast pojawiły się opinie, które z pewnością sprawią, iż bilety na kolejną odsłonę rozejdą się jeszcze szybciej. Zdecydowanie warto
czekać na informacje na temat dalszych planów organizatorek!

Idź do oryginalnego materiału