Jacek Skrzypkowski nowym General Manager AVIAREPS Polska

ttg.com.pl 1 dzień temu
Jacek Skrzypkowski, nowy General Manager AVIAREPS Polska, Fot. Jacek Kamiński

Z początkiem grudnia 2024 roku Jacek Skrzypkowski objął stanowisko General Manager AVIAREPS Poland, po sfinalizowaniu dotychczasowych projektów u poprzedniego pracodawcy. Jego nominacja jest kolejnym krokiem w rozwoju działalności firmy na polskim rynku, wspierającym współpracę z wiodącymi markami branży turystycznej i lotniczej.

Jacek Skrzypkowski to ekspert z ponad 17-letnim doświadczeniem w sektorze turystyki i e-commerce. Jest absolwentem studiów z zakresu Turystyki i Ekonomii. Swoją karierę zawodową budował w międzynarodowych korporacjach, takich jak TUI Group, Secret Escapes, eSky czy Wakacje.pl.

Prywatnie Jacek Skrzypkowski jest entuzjastą aktywnej turystyki – górskich wędrówek, narciarstwa oraz wycieczek rowerowych. W przeszłości mieszkał i pracował na Teneryfie, co zaowocowało jego pasją do kultury hiszpańskiej i latynoamerykańskiej.

– Dołączenie do AVIAREPS to dla mnie wielkie wyróżnienie. Cieszę się, iż mogę pracować w firmie, która jest globalnym liderem w reprezentacji, a w Polsce wspiera tak prestiżowych klientów jak m.in. linie lotnicze takie jak Singapore Airlines, TAP Air Portugal, Condor, SunExpress, EvaAir czy Air Mauritius. To wspaniałe wyzwanie, które pozwala łączyć moje doświadczenie z pasją do branży turystycznej. Wierzę, iż wspólnie będziemy rozwijać nowe projekty, zarówno w zakresie sprzedaży (np. rezerwacji grupowych), jak i działań PR-owych czy marketingowych, które odpowiadają na potrzeby polskiego rynku – komentuje Jacek Skrzypkowski, nowy General Manager AVIAREPS Polska.

Edgar Lacker, CEO AVIAREPS dodaje: Z euforią witamy Jacka Skrzypkowskiego w naszym globalnym zespole liderów AVIAREPS jako Dyrektora Generalnego naszego biura w Polsce. Jego bogate doświadczenie w branży turystycznej w połączeniu z dogłębną znajomością polskiego rynku, czyni go idealnym liderem do realizacji naszej misji w tym dynamicznym regionie. Europa Środkowo-Wschodnia, a w szczególności Polska, to rynki o ogromnym potencjale wzrostu. Jesteśmy przekonani, iż pod kierownictwem Jacka, AVIAREPS będzie przez cały czas umacniał swoją pozycję i relacje. Razem mamy ambitne plany na przyszłość i wierzymy, iż osiągniemy nowe sukcesy, dostarczając naszym Klientom i Partnerom usługi na najwyższym poziomie.

AVIAREPS to wiodąca światowa marka reprezentująca firmy z branży lotniczej, turystycznej i hotelowej oraz marki artykułów spożywczych i napojów. Powstała w 1994 w Niemczech z założeniem wspierania klientów w wejściu na rynki światowe. Aktualnie AVIAREPS jest obecny niemal na całym świecie, na sześciu kontynentach.

Portfolio Aviarepsu obejmuje rozległą wiedzę ekspercką w zakresie reprezentacji i sprzedaży, marketingu i komunikacji, rozwoju biznesu, rozwiązań IT i usług finansowych. Oprócz ugruntowanych już działań General Sales Agents (GSA) i marketing turystycznego AVIAREPS zapewnia ponad 250 klientom wsparcie w marketingu internetowym, reklamie, public relations, komunikacji kryzysowej, social mediach, koordynacji imprez, sprzedaży, projektowaniu stron internetowych itd.

Idź do oryginalnego materiału