IKEA zwraca uwagę na problem bezdomności. Ciasne i ponure przestrzenie zamiast sklepowych wystaw

nowymarketing.pl 1 rok temu
W kilku brytyjskich salonach IKEA przestrzenie z przykładowymi aranżacjami wnętrz zostały zastąpione ponurymi zestawami o nazwie „Real Life Roomsets”. W ten sposób marka zwraca uwagę na realia kryzysu mieszkaniowego w Wielkiej Brytanii. fot. ikea.com
Kryzys gospodarczy i wzrastające koszty życia spowodowały, iż ponad 21% mieszkańców Wielkiej Brytanii martwi się utratą własnego domu, a niemal połowa badanych (49%) twierdzi, iż po utracie dachu nad głową miałaby problem ze znalezieniem nowego miejsca do życia. Kryzys bezdomności dotyka w tej chwili 1 na 208 Brytyjczyków.
W celu podniesienia świadomości na temat tego problemu, IKEA wraz z Shelter – organizacją działającą na rzecz osób bezdomnych – stworzyła kampanię „Real Life Roomsets”.
W czterech największych brytyjskich salonach IKEA zmieniono układ pomieszczeń wystawowych, w których na co dzień klienci mogą szukać wnętrzarskich inspiracji. Tym samym modne i przytulne...
Idź do oryginalnego materiału