29 września 2025 r. przed paryskim Hôtel de Ville odbył się wyjątkowy pokaz mody Le Défilé L’Oréal Paris – oficjalnego partnera Paris Fashion Week. Tegoroczna edycja wydarzenia zyskała szczególny wydźwięk – motywem przewodnim była nowa interpretacja francuskiego hasła narodowego: Wolność, Równość, Braterstwo. Marka L’Oréal nadała mu kobiecy charakter: „Wolność, Równość, Siostrzeństwo, Jesteś tego warta”. Pokaz był prawdziwym hołdem dla kobiecej siły, wspólnoty i różnorodności. Symboliczne miejsce – Hôtel de Ville – dodatkowo wzmocniło przekaz. To właśnie tam odbywały się rewolucyjne protesty XVIII wieku oraz narodziny ruchów kobiecych w XIX wieku. Na wybiegu pojawiły się ambasadorki z całego świata: Viola Davis, Jane Fonda, Helen Mirren, Kendall Jenner, Eva Longoria, Andie MacDowell, Gillian Anderson czy Aishwarya Rai. Wśród nich nie zabrakło również polskich gwiazd.
Biała stylizacja Grażyny Torbickiej olśniła paryską publiczność
Debiut Grażyny Torbickiej na paryskim wybiegu stał się jednym z najmocniejszych punktów pokazu. Polska dziennikarka, która od 2016 roku jest ambasadorką L’Oréal Paris, pojawiła się w spektakularnej, białej stylizacji, która dosłownie olśniła publiczność. Jej monochromatyczny total look składał się z oversize’owej marynarki i szerokich spodni ozdobionych delikatnymi aplikacjami 3D w formie piór. Stylizacja poruszała się lekko z każdym jej krokiem, przyciągając spojrzenia i obiektywy kamer. Jej stylizacja była przykładem na to, iż kobieta „silver” nie tylko nie musi się ukrywać, ale wręcz ma pełne prawo do tego, by błyszczeć.
Podczas pokazu Torbicka pojawiła się na scenie tuż po Violi Davis. Ich krótkie, spontaniczne przybicie piątki rozbawiło widownię i pokazało, iż między kobietami – niezależnie od wieku i pochodzenia – może panować naturalna, pozytywna energia.
Makijaż Grażyny Torbickiej był równie perfekcyjny, co stylizacja – delikatny, rozświetlający, idealnie dopasowany do dojrzałej skóry. Eksperci L’Oréal Paris postawili na subtelne podkreślenie urody dziennikarki: gładka cera, świetliste wykończenie i neutralne odcienie sprawiły, iż całość wyglądała świeżo, lekko i elegancko. To makijaż, który nie maskuje wieku, ale z nim współpracuje – podkreślając atuty i dodając pewności siebie.

Julia Wieniawa i Grażyna Torbicka – pokoleniowa synergia na wybiegu
Obok Torbickiej, na wybiegu pojawiła się także Julia Wieniawa. Aktorka i piosenkarka wzięła udział w pokazie już po raz drugi. Wieniawa wystąpiła dwukrotnie: solo oraz w towarzystwie światowych gwiazd, takich jak Kendall Jenner, Jane Fonda czy Eva Longoria. Ich wspólne pojawienie się na wybiegu było mocnym symbolem różnorodności i inkluzywności.
Wieniawa w rozmowie z mediami podkreślała, iż najważniejsze jest wsparcie i energia kobiet. Jak zaznaczyła: „Czułam ogromny girl power, kobiecość nie ma jednego ideału, każda z nas jest inna i to jest piękne”. Jej obecność u boku Grażyny Torbickiej podkreśliła nie tylko pokoleniową synergię, ale też wspólne wartości: siłę, autentyczność i indywidualność.

Ikona kobiet silver – co sprawia, iż Torbicka przyciąga wszystkie spojrzenia?
Grażyna Torbicka od lat uchodzi za symbol klasy, stylu i inteligencji. Jej stylizacja podczas pokazu w Paryżu była potwierdzeniem, iż kobieta dojrzała nie musi podążać za trendami, by robić wrażenie. Wręcz przeciwnie – jej wybory są świadome, wyraziste i pełne treści. Biel – kolor czystości i odwagi – zestawiony z aplikacjami z piór dodał stylizacji lekkości i nowoczesności.
To nie przypadek, iż Torbicka została zaproszona na pokaz, który miał nieść przesłanie siostrzeństwa i wolności. Jej obecność była jednoznacznym komunikatem: kobiety w wieku „silver” są nie tylko obecne, ale i niezbędne w narracji o pięknie i sile. Jak podkreślają media, jej pojawienie się było „sensacją” i dowodem na to, iż dojrzałość ma moc większą niż moda sezonowa.