27 czerwca 2024, 22:21
EasyJet odwołał wczoraj w ostatniej chwili setki lotów, pozostawiając setki pasażerów w chaosie.
Turyści, którzy planowali lot z lotnisk w Edynburgu i Glasgow, zostali poproszeni o powrót do domu po tym, jak ich loty zostały niedługo odwołane.
Niektórzy pasażerowie skarżyli się na brak dostępnych informacji, inni natomiast twierdzili, iż godzinami siedzieli w samolotach. Poczta online Raporty.
EasyJet twierdzi, iż ograniczenia kontroli ruchu lotniczego spowodowane złą pogodą doprowadziły do odwołań lotów w całej siatce połączeń.
„Więc… miałam właśnie jechać na lotnisko i udać się na nasz ślub do Neapolu, kiedy otrzymałam wiadomość, iż nasz lot został odwołany” – napisała w Internecie Sarah Macchetti, która leciała na swój ślub w Neapolu. Odpowiedź EasyJet….
„Jedyną opcją jest lot w sobotę! Ich obsługa klienta nie oferuje absolutnie niczego”.
Czytaj więcej: Chaos po tym, jak 26 mężczyzn zostało wyrzuconych z samolotu z Wielkiej Brytanii do Portugalii za „niesforne zachowanie”
Czytaj więcej: Hiszpania nakłada na Ryanair, easyJet i inne tanie linie lotnicze karę w wysokości 150 mln euro za „niewłaściwe” opłaty za bagaż i miejsca siedzące.
Inny pasażer powiedział gazecie: „Wygląda na to, iż w tym tygodniu odwołano trzy loty do Dalaman”.
„Krążyły pogłoski, iż problem ma związek z personelem, ale musieli o tym wiedzieć już kilka godzin wcześniej. Lot był już spóźniony.
„Załoga weszła na pokład samolotu o 16:00 i czekała do 17:10, aby odwołać lot. Systemy nie działały”.
Rzecznik easyJet powiedział: „Ubolewamy, iż wczorajszy wpływ ograniczeń kontroli ruchu lotniczego na całej siatce połączeń, spowodowany złymi warunkami pogodowymi, spowodował, iż dziś rano niektóre samoloty straciły pozycje, w wyniku czego niektóre loty do i z Edynburga i Glasgow zostały odwołane. niezdolny do latania.” Zajmować.
„Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby zminimalizować wpływ na naszych klientów i zapewniliśmy osobom odwołanym lotom możliwość zmiany rezerwacji lub otrzymania zwrotu pieniędzy, a także zakwaterowania w hotelu i posiłków, jeżeli zajdzie taka potrzeba.
„Bezpieczeństwo i dobre samopoczucie klientów i załogi jest najwyższym priorytetem easyJet i chcielibyśmy przeprosić klientów za niedogodności spowodowane pogodą”.