Drugi sezon "Magda gotuje Internet" za nami. TVN liderem grupy komercyjnej
wirtualnemedia.pl 5 miesięcy temu
Zdjęcie: mat.prasowe
Drugi sezon programu „Magda gotuje Internet” oglądało w TVN średnio 457 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Talk-show Magdy Gessler miał mniej widzów niż w pierwszym sezonie, ale stacja TVN zachowała pozycję lidera grupy komercyjnej.
- Strona główna
- Kuchnia
- Drugi sezon "Magda gotuje Internet" za nami. TVN liderem grupy komercyjnej
Powiązane
Miliony dzieci na świecie walczą z mrozem….
45 minut temu
Czerwona plamka na jajku. Czy powinniśmy je jeść?
47 minut temu
Podziękowania dla Südzucker Polska S.A….
1 godzina temu
Bangkok w zimie bezpośrednio z Poznania
1 godzina temu
Polecane
Decyzja interpretacyjna nr 1877/25/OS z 11 grudnia 2025 r.
1 godzina temu














