Dolnośląscy przedsiębiorcy na targach w Hongkongu

pulslegnicy.pl 2 dni temu

To jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych w Azji, skupiające się na najnowszych trendach, produktach i innowacjach w sektorze urody, zdrowia i wellness. Mowa o targach Beauty & Wellness Expo 2025 w Hongkongu, podczas których swoje produkty miało okazję prezentować również 10 przedsiębiorców z Dolnego Śląska. Wyjazd do Azji odbył się w ramach misji gospodarczej Going Global 4.0.

Wystawa w Hongkongu stanowi wyjątkową platformę dla producentów, marek kosmetycznych, dystrybutorów oraz profesjonalistów z branży, którzy pragną nawiązać nowe kontakty biznesowe i zaprezentować swoje rozwiązania na dynamicznie rozwijającym się rynku azjatyckim.

– Jest to kolejna z 28 misji, które mamy zaplanowane w ramach projektu Going Global 4.0. Cały projekt to 21 mln zł, z czego 70 procent pochodzi z funduszy europejskich. Cieszę się, iż przedsiębiorcy tutaj mogą zaprezentować swoje produkty i umiejętności. Tak naprawdę promują Polskę, a przede wszystkim Dolny Śląsk – zauważa Michał Rado, wicemarszałek województwa dolnośląskiego.

– Wartość naszej promocji w zeszłym roku z ośmiu misji wyniosła blisko 2 mln zł, a przedsiębiorcy zadeklarowali, iż podpisali kontrakty na blisko 6 mln zł. To pokazuje wartość tego projektu oraz to, iż nasi przedsiębiorcy naprawdę nie mają czego się wstydzić i na świecie są postrzegani, podpisują kontrakty i to nas bardzo cieszy. Mamy się czym chwalić – dodaje.

Nasze województwo w Azji reprezentowało 10 przedsiębiorstw z szeroko rozumianej branży beauty: Yvette Laboratory, Elixis (PUX sp. z o.o.), B&B Partners, Avicenna Oil, 7FIT, Grupa Popławska, Bartek Candles, MB EliX, Masthef i Green Zebras S.A. Towarzyszyła im delegacja dolnośląskich samorządowców oraz pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, będącego organizatorem wyjazdu w ramach misji gospodarczej Going Global 4.0. Współorganizatorem targów Hongkongu była Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej (DAWG).

– Hongkong jest jednym ze światowych centrów biznesu i rozwoju. To miejsce innowacji i globalnych trendów. Obecność Dolnego Śląska właśnie tutaj na targach Beauty & Wellness Expo 2025 to niezwykła okazja do tego, żeby zaprezentować nasze regionalne produkty kosmetyczne. Ale przede wszystkim jest to niezwykła szansa dla naszych dolnośląskich producentów, aby zyskać tutaj nowe, trwałe biznesowe relacje, które mam nadzieję, iż zaowocują na przyszłość kontraktami – mówi Natalia Gołąb, członek zarządu województwa dolnośląskiego.

– To co pokazują nasi dolnośląscy przedsiębiorcy to przede wszystkim kosmetyki czy branża beauty, która wykorzystuje najnowsze innowacje kosmetyczne i pokazuje osiągnięcia biotechnologii, holistyczne podejście do pielęgnacji oraz trendy, które kształtują tą branżę. Przede wszystkim jest to ogromna promocja naszego regionu. Jesteśmy dumni, iż jako Dolny Śląsk uczestniczymy w tym światowym wydarzeniu – podkreśla.

Projekt „Going Global 4.0 – Internacjonalizacja Dolnośląskich Przedsiębiorstw” jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 oraz ze środków Samorządu Województwa Dolnośląskiego.

Going Global 4.0 zakłada organizację 28 zagranicznych misji gospodarczych dla ok. 300 przedsiębiorców. Projekt finansowany jest z budżetu województwa dolnośląskiego oraz Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska na lata 2021-2027.

źródło: lubin.pl

Idź do oryginalnego materiału