Poczta Polska wprowadziła możliwość zakupu biletów FlixBus w 444 placówkach w całej Polsce. Usługa będzie dostępna zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach.
Nowa usługa ma ułatwić dostęp do biletów szczególnie osobom starszym i tym, którzy nie korzystają z internetu.
Zakup jest prosty – wystarczy podejść do oznaczonego okienka i podać szczegóły podróży. Za bilety można płacić gotówką lub kartą, a potwierdzenie otrzymać w formie papierowej lub elektronicznej.
– Rozbudowana sieć placówek Poczty Polskiej, obejmująca wiele mniejszych miejscowości, umożliwia wygodny dostęp do naszych usług, co jest szczególnie istotne dla osób starszych lub tych, które nie korzystają z internetu. Łączymy nowoczesne podejście do transportu z doświadczeniem i zaufaniem, jakie od lat buduje Poczta Polska -powiedział Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBusa w Europie Wschodniej.
Współpraca z FlixBusem to element strategii modernizacji Poczty Polskiej, która jednocześnie planuje uproszczenie procedur i redukcję zatrudnienia, by lepiej dostosować się do potrzeb klientów.