Sekcja będąca odpowiedzią na pogłoski brzmi:
Apple nigdy nie wykorzystywał danych Siri do tworzenia profili marketingowych, nigdy nie udostępniał ich do celów reklamowych i nigdy nikomu ich nie sprzedawał w żadnym celu. Stale rozwijamy technologie, dzięki którym Siri będzie jeszcze bardziej prywatna i przez cały czas będziemy to robić.
po Ton Strażnika raport w 2019 r., Apple przeprosił i zmienił politykęustawiając domyślne ustawienie, aby nie zachowywać nagrań dźwiękowych z interakcji Siri i stwierdzając, iż w przypadku użytkowników, którzy wyrażą zgodę na udostępnianie nagrań, nagrania te nie będą udostępniane wykonawcom zewnętrznym.
Jednak doniesienia o rozliczeniu odnotowały to we wcześniejszych zgłoszeniach, takich jak ten z 2021 rniektórzy powodowie twierdzili, iż po tym, jak wymienili nazwy marek, takie jak „Olive Garden”, „Easton bat”, „okulary przeciwsłoneczne Pit Viper” i „Air Jordans”, wyświetlono im reklamy odpowiednich produktów, które przypisywali danym Siri.
W dzisiejszym oświadczeniu Apple mówi, iż „nie przechowuje nagrań dźwiękowych interakcji Siri, chyba iż użytkownicy wyraźnie wyrażą zgodę na pomoc w ulepszaniu Siri, a choćby wtedy nagrania będą wykorzystywane wyłącznie w tym celu. Użytkownicy mogą łatwo zrezygnować w dowolnym momencie.”
Facebook odpowiedział na podobne teorie w 2014 roku I 2016 przed Markiem Zuckerbergiem odniósł się do tego bezpośredniomówiąc „nie” na to pytanie, gdy Kongres przesłuchiwał go w związku ze skandalem z Cambridge Analytica w 2018 r.
Jeśli więc Apple (oraz Facebook, Google itp.) mówią prawdę, to dlaczego miałbyś później zobaczyć reklamę czegoś, o czym tylko rozmawiałeś?
Istnieją inne wyjaśnienia i próby sprawdzenia plotek śledztwo w 2018 r która nie znalazła dowodów na szpiegowanie mikrofonu, ale odkryła, iż niektóre aplikacje potajemnie rejestrowały aktywność użytkownika na ekranie i wysyłały ją stronom trzecim.
Source link