Apple twierdzi, iż Siri nie wysyła Twoich rozmów do reklamodawców

cyberfeed.pl 1 tydzień temu


Sekcja będąca odpowiedzią na pogłoski brzmi:

Apple nigdy nie wykorzystywał danych Siri do tworzenia profili marketingowych, nigdy nie udostępniał ich do celów reklamowych i nigdy nikomu ich nie sprzedawał w żadnym celu. Stale rozwijamy technologie, dzięki którym Siri będzie jeszcze bardziej prywatna i przez cały czas będziemy to robić.

po Ton Strażnika raport w 2019 r., Apple przeprosił i zmienił politykęustawiając domyślne ustawienie, aby nie zachowywać nagrań dźwiękowych z interakcji Siri i stwierdzając, iż w przypadku użytkowników, którzy wyrażą zgodę na udostępnianie nagrań, nagrania te nie będą udostępniane wykonawcom zewnętrznym.

Jednak doniesienia o rozliczeniu odnotowały to we wcześniejszych zgłoszeniach, takich jak ten z 2021 rniektórzy powodowie twierdzili, iż po tym, jak wymienili nazwy marek, takie jak „Olive Garden”, „Easton bat”, „okulary przeciwsłoneczne Pit Viper” i „Air Jordans”, wyświetlono im reklamy odpowiednich produktów, które przypisywali danym Siri.

W dzisiejszym oświadczeniu Apple mówi, iż „nie przechowuje nagrań dźwiękowych interakcji Siri, chyba iż użytkownicy wyraźnie wyrażą zgodę na pomoc w ulepszaniu Siri, a choćby wtedy nagrania będą wykorzystywane wyłącznie w tym celu. Użytkownicy mogą łatwo zrezygnować w dowolnym momencie.”

Facebook odpowiedział na podobne teorie w 2014 roku I 2016 przed Markiem Zuckerbergiem odniósł się do tego bezpośredniomówiąc „nie” na to pytanie, gdy Kongres przesłuchiwał go w związku ze skandalem z Cambridge Analytica w 2018 r.

Jeśli więc Apple (oraz Facebook, Google itp.) mówią prawdę, to dlaczego miałbyś później zobaczyć reklamę czegoś, o czym tylko rozmawiałeś?

Istnieją inne wyjaśnienia i próby sprawdzenia plotek śledztwo w 2018 r która nie znalazła dowodów na szpiegowanie mikrofonu, ale odkryła, iż ​​niektóre aplikacje potajemnie rejestrowały aktywność użytkownika na ekranie i wysyłały ją stronom trzecim.



Source link

Idź do oryginalnego materiału