8/10 kobiet potwierdza jej moc nawilżenia. Tę szminkę wybrała choćby Cleo

kobieta.gazeta.pl 1 rok temu
Zdjęcie: materiał promocyjny


Najważniejsze cechy szminki idealnej? Soczysty kolor, głębokie nawilżenie i niekończąca się trwałość. Cleo, królowa sceny muzycznej, którą wyróżnia nieskazitelny i po prostu piękny makijaż, dodaje jeszcze jedną - pielęgnację. Artystka ma swój typ. Wybrała Hydramatic Shine od marki Avon.Wyjątkowa piosenkarka i wyjątkowa szminkaCleo jest prawdziwą gwiazdą polskiej sceny muzycznej. Efektowna stylizacja i idealnie dopasowany makijaż, który zawsze dobrze wygląda - choćby podczas długich koncertów, to jej znaki rozpoznawcze. Nic dziwnego, iż szminka, którą wybrała, to doskonale głęboki kolor, efektowny blask i nawilżająca formuła. Pielęgnacja skóry przy tak częstej i mocnej charakteryzacji jest więcej niż koniecznością. - Ze względu na to, iż makijaż noszę bardzo często – na scenie i poza nią – zachwyciły mnie kosmetyki z linii Make-up + Pielęgnacja, które pielęgnują skórę. Makijaż, który o ciebie dba – właśnie na to czekałam – mówi artystka.
REKLAMA


Lśniąca szminka z kwasem hialuronowym Hydramatic Shine zachwyca bogatą formułą. Przyjemnie się rozprowadza, świetnie kryje i nadaje ustom głęboki kolor. Kwas hialuronowy cały czas dba o nawilżenie ust i sprawia, iż są one pełniejsze i idealnie gładkie. Pomadka intensywnie odbudowuje barierę hydrolipidową, zapobiega wysuszeniu, a zawarty w niej filtr SPF 20 chroni delikatną skórę warg przed słońcem. Aż 8/10 kobiet potwierdza, iż szminka Hydramatic Shine nawilża usta bardziej niż najczęściej stosowana przez nie szminka*.Dostępna jest w aż 15 przepięknych odcieniach, od intensywnych czerwieni do stonowanych nudziaków. - Szminka Hydramatic Shine to jest prawdziwa petarda – mam ją na ustach niemal non stop. Na co dzień noszę odcień Bronze, a gdy chcę podkreślić usta nieco mocniej – wybieram Coral – dodaje Cleo.materiał promocyjnyDla tych, które uwielbiają matowe wykończenie, Avon oferuje trzy zupełnie nowe odcienie szminki Hydramatic Matte: Hydra Magenta, Hydra Berry oraz Hydra Honey. Każda kobieta znajdzie coś dla siebie.


Jak druga skóraSzminka to wisienka na torcie całego makijażu. Do tego nieskazitelnego – także codziennego – potrzebujemy jeszcze dobrego, pielęgnującego podkładu. Takiego, który zmieni się niemal w drugą skórę. Z podkładem-serum 3w1 od Avon z linii Make up + Pielęgnacja to możliwe. W ofercie mamy bowiem wyjątkowy produkt, który doda nam promiennego blasku, wyrówna koloryt. Zapewni przy tym lekkie lub średnie krycie. Podkład 3w1 pozostawia cerę nawilżoną aż do 72 godzin i to choćby po zmyciu makijażu. A dzięki SPF 30, chroni skórę przed wolnymi rodnikami i słońcem. To produkt, który sprawdzi się także w przypadku bardzo wrażliwej cery.Już po dwóch tygodniach regularnego stosowania, aż 99 proc. kobiet zauważyło, iż ich skóra wygląda na zdrowszą i gładszą**. Efekt „wow" to zasługa aż 82 proc. aktywnych składników pielęgnacyjnych – witaminy C i E, a także antyoksydantów.Tu także – jak w przypadku szminki Hydramatic Shine – mamy do wyboru wiele kolorów. Podkład-serum kupimy w 22 odcieniach. Możemy wybierać od naprawdę jasnych do ciemnych. Ciepłe, chłodne, neutralne barwy – oferta jest naprawdę szeroka. Dzięki temu można eksperymentować zarówno w codziennym makijażu, jak i szykując się na wielkie wyjścia.Kosmetyki z linii Make up + Pielęgnacja spełniają dwie podstawowe potrzeby, na które zwracają uwagę kobiety przy wyborze produktów do makijażu. Pierwsza to minimalizm. Potrzebujemy mniej kosmetyków, ale takich, które wielozadaniowo podejdą do sprawy. Przykładowo serum w ciemniejszym odcieniu może być wykorzystane jako bronzer do konturowania na mokro, a szminka jako kremowy róż do policzków, a choćby lśniący cień do powiek. Linia Make up + Pielęgnacja to, jak już sama nazwa wskazuje, także pielęgnacja, czyli druga ważna potrzeba kobiet, które tak jak Cleo, często się malują. Produkty, których używamy na co dzień, mają o nas dbać.


materiał promocyjnyDla kobiet w dniu kobiet8 marca świętujemy Dzień Kobiet. Z tej okazji Avon opublikował raport, z którego wynika, iż aż 65 proc. kobiet nie czuje się bezpiecznie wychodząc wieczorem z domu, a 25 proc. badanych zauważa oznaki przemocy domowej u swoich współpracowników***. Obok takich danych nie da się przejść obojętnie. Dlatego Avon wraz z Cleo rusza z akcją przeciw przemocy „Mów o tym głośno i świeć przykładem". Wspólnie stworzyli limitowany zestaw z lśniącą pomadką i designerską kosmetyczką. Hydramatic Shine nie tylko dodaje blasku i pewności siebie, ale także pomaga. Cały zysk ze sprzedaży zestawu zostanie przekazany fundacji Feminoteka na walkę z przemocą wobec kobiet.- Cieszę się, iż już od pierwszego dnia współpracy z Avon mogę wykorzystać swój głos, aby razem dążyć do lepszego jutra dla kobiet. Podziwiam zaangażowanie Avon za wsparcie dla kobiet w Polsce i na całym świecie, dlatego od początku aktywnie wspieram ich akcję przeciwko przemocy. Nie ma bardziej kobiecego produktu niż szminka, a moja ulubiona ma dodatkowo moc, by pomagać kobietom. Z okazji 8 marca, życzę nam, byśmy były zdrowe, szczęśliwe i bezpieczne, ale także tego, byśmy miały siłę, by świecić przykładem i mówić głośno STOP przemocy – mówi Cleo.Produkty będą dostępne w katalogu Avon 03/2024. Można je zamówić u Konsultantek Avon lub kupić za pośrednictwem strony www.avon.pl. Ponad 20 proc. ze sprzedaży produktów Avon**** pomaga tworzyć lepszą przyszłość dla kobiet.


*Na podstawie domowego testu w ciemno z udziałem 100 osób, lipiec 2022. ** Na podstawie badania z udziałem 134 osób przeprowadzonego w Wielkiej Brytanii. *** Dane pochodzą z globalnego badania Avon, „Równe szanse dla kobiet 2024", które zostało przeprowadzone w dn. XX.XX na próbie ponad 7 tys. z 7 państw (z Wielkiej Brytanii, Włoch, Filipin, Turcji, Rumunii, Południowej Afryki) i w tym 1000 badanych z Polski. **** Średnio, w oparciu o dane z roku 2021, dotyczące zniżek od sugerowanych cen odsprzedaży, oferowanych Konsultantkom Avon na całym świecie; nie każda Konsultantka uzyskuje maksymalne benefity, indywidualnie uzyskiwane wynagrodzenie jest uzależnione od różnych czynników.


Materiał promocyjny marki Avon.
Idź do oryginalnego materiału