Podczas pandemii wiele osób utraciło pracę, ale także spora część zdecydowała się na własny biznes. To dobry czas na działalność w sieci, czy też otwarcie sklepów w renomowanych lokalizacjach. Niestety - czym więcej firm, tym większa konkurencja, jak zatem się wyróżnić?
1. Strategia social media
Ktoś kiedyś powiedział - jeżeli nie ma cię na Facebooku, to znaczy, iż nie istniejesz. jeżeli chodzi o biznes, to jest w tym ziarno prawdy. Prawie wszyscy, choćby osoby starsze korzystają z social mediów. Warto wykorzystać to miejsce do swojej promocji. Regularne wpisy i dzieleniem się ofertą na bieżąco z klientami jest bardzo owocne w dzisiejszych czasach, a nic nie kosztuje! Tutaj najważniejszym aspektem jest stały kontakt.

2. Ulotki
Jeśli ulotki by nie przynosiły efektu, to przedsiębiorcy już dawno by z nich zrezygnowali - a jednak tego nie robią. Choć jest to jeden z najstarszych pomysłów na reklamę, to na pewno ktoś zwróci uwagę i pozyskamy nowych klientów. Ten sposób sprawdzi się przede wszystkim promując sklep stacjonarny.
3. Ścianki reklamowe
Ścianki wystawiennicze https://www.scianki.info.pl/ to jeden z najciekawszych i nietuzinkowych pomysłów na reklamę w XXI w. Przede wszystkim sprawdzą się podczas kampanii, projektów i nowych serii. To świetny sposób, by w artystyczny sposób zainteresować klientów naszą ofertą.

4. Poczta pantoflowa
Najtańszymi i najskuteczniejszymi sposobami na promocję są polecenia zadowolonych klientów. Staraj się jak najlepiej zadbać o swoich klientów, aby mieli powody, by polecić właśnie Twoją firmę. Dodatkowo, warto chwalić się swoim biznesem - niech jak najwięcej osób się o tym dowie - ta opcja nic nie kosztuje.
5. Reklamy w Internecie
Niestety konkurencja nie śpi. jeżeli planujesz rozpocząć biznes w sieci, musisz zainwestować w reklamę. Przy ogromnej ilości asortymentu w sieci, trudno będzie znaleźć Twój sklep, jeżeli nie zadbasz o pozycjonowanie strony i samych produktów. Dodatkowo świetną opcją jest inwestycja w reklamy w social mediach - tutaj możemy ustawić, aby promocja docierała do konkretnych osób - czy to ze względu na zainteresowania, czy lokalizację. Po prostu - daj się zauważyć!
