Złamał ząb gryząc chipsy ziemniaczane i to pozostawiło ślad

ochrona24.info 3 miesięcy temu
  • W ubiegłym roku Grupo Bimbo została uznana za najcenniejszą markę żywności i napojów w Meksyku, a jej wartość szacuje się na 3,313 mln dolarów.

  • Najpopularniejszą marką masowego spożycia wśród meksykańskich konsumentów była Coca-Cola z ponad 1,1 miliardem punktów dostępu dla konsumentów.

  • W 2022 roku odnotowano, iż Meksykanie wydają głównie na żywność, napoje i tytoń.

W dziwacznym zdarzeniu, które przykuło uwagę mediów społecznościowych, konsument stracił kawałek zęba, ciesząc się nim FrytkiNajciekawsza w tej historii jest reakcja marki.

Faktem jest, iż sieci społecznościowe zmieniły relacje między konsumentami a markami, stając się kanałem, dzięki którego mogą gwałtownie rozprzestrzeniać się skargi i oskarżenia. W obliczu tej rzeczywistości firmy stają przed wyzwaniem zarządzania swoją reputacją i skutecznego reagowania na problemy ujawniane publicznie przez konsumentów.

Mając to na uwadze, niezwykle ważne jest, aby marki gwałtownie reagowały na skargi w mediach społecznościowych, aby pokazać, iż zależy im na doświadczeniach swoich klientów i troszczą się o nie. Ogólna reakcja pokazuje również przejrzystość i chęć rozwiązania problemu.

Podobnie popularną taktyką jest oferowanie bezpłatnych produktów, rabatów lub zwrotów pieniędzy. Jednakże odszkodowanie musi być proporcjonalne do szkody poniesionej przez konsumenta, aby uniknąć wrażenia nieadekwatności lub braku troski.

Z kolei, jak podaje Statista, w 2022 roku marka tak zrobi konsumpcja Najpopularniejszym wśród meksykańskich konsumentów był coca cola Z ponad 1,1 miliardem punktów dostępu konsumenckiego (CRP). Podczas gdy marki żywności i napojów głupia dziewczyna I Nie? Nie Kontynuowali Klasyfikacja Z mniej niż połową tego wyniku. Pod względem penetracji gospodarstw domowych Grupo Bimbo wyprzedziło Coca-Colę – w 2020 roku ponad 99 proc. gospodarstw domowych zakupiło produkty wspomnianej meksykańskiej firmy, a napoje tej marki prawie 98 proc. coca cola Co najmniej raz w roku.

Złamał ząb gryząc chipsy ziemniaczane i to pozostawiło ślad

Użytkownik TikToka, znany jako @moisesdginf, podzielił się swoim niefortunnym doświadczeniem w filmie na popularnej platformie.

Na nagraniu mężczyzna opisał, jak odłamał mu się kawałek zęba podczas żucia chipsa ziemniaczanego. W odpowiedzi na jego historię marka przekąsek podjęła decyzję, która wywołała mieszane recenzje. Postanowili wysłać poszkodowanemu dużą paczkę chipsów ziemniaczanych w ramach odszkodowania za wypadek.

Wielu użytkowników uznało reakcję marki za ironię, biorąc pod uwagę, iż @moisesdginf stwierdził, iż koszt naprawy zębów wynosi około 2000 funtów. Pomimo tego gestu, niektóre komentarze na TikToku sugerowały, iż marka powinna wysłać więcej worków ziemniaków, ponieważ jeden worek to za mało, aby zrekompensować szkody.

@moisesdginf Urzędnik Barcel @Chip ♬ Piosenka Nintendo Wii (Kanał Mii) – Jolly Online

Podobny przypadek ma miejsce w przypadku użytkownika o nazwie @Makeupmich24, która udostępniła na swoim koncie TIK Tok Kiedy miał zjeść ziemniaki Sabritas, przydarzyło mu się dziwne zdarzenie i odkrył, iż jeden z nich ma dziwną deformację, bo na pierwszy rzut oka wyglądał, jakby był pokryty i wodnisty, więc zdecydował się skontaktować z marką za pośrednictwem ich sklepu internetowego. sieciach społecznościowych, aby dowiedzieć się, jak zachowaliby się w tej sytuacji. Firma odpowiedziała szybko, a choćby zadzwoniła do niego, a choćby poprosiła o wszystkie informacje, aby wysłać mu paczkę z produktem, która dotrze w ciągu 8 do 9 dni.

@makeupmich24 Wyjaśniłem, iż oglądałem filmy na ten temat i zrobiłem to z ciekawości. #dla Ciebie#Sabritas#makijażmich24#jomijus#fypppppppppppppppppppppp#rozproszony ♬ Małpy, które kręcą małpy – Kevin McLeod i Małpa Kevin

Czytaj teraz:

Idź do oryginalnego materiału