Gigant odzieżowy zdecydował się na istotny krok w kierunku ekologii – już niedługo będzie naprawiać ubrania swoich klientów. Duże marki odzieżowe są coraz częściej są krytykowane za swoją działalność i negatywny wpływ na naszą planetę. Nic więc dziwnego, iż giganci modowi starają się poprawić swój wizerunek i zaczynają wprowadzać nową politykę, która wpisuje się w nurt „eko". Tak było w przypadku sklepu Zara, która niedawno postanowiła zmienić dotychczasową politykę zwrotów, zachęcając konsumentów do bardziej przemyślanych zakupów. Klienci Zary będą obciążeni kosztami za oddawanie produktów zakupionych online. Na początek wprowadzono opłatę w wysokości 1,95 funta w Wielkiej Brytanii oraz 1,93 dolara w Irlandii.
Teraz Zara idzie o krok dalej i postanawia zmierzyć się z kolejnymi zarzutami konsumentów. Ci często...