💡 Zapamiętaj, to WAŻNE – liczą się małe rzeczy

panwokularach.pl 1 dzień temu

Pracując z klientami jako konsultant biznesowy e-commerce przez ostatnie kilkanascie lat widziałem to wiele razy. Postawmy serwis szybko, na już, z kosmicznie rozbudowanymi funkcjonalnościami. To nic innego jak genialny przepis na mega wywrotkę, przepalanie kasy, masę niepotrzebnych nerwów i rozczarowań.

CEO, managerowie zapominają o tym, że:

WARTO rozpocząć wdrażanie serwisu B2B e-commerce od MVP czyli Minimum Viable Product. Prościej to podstawowa wersja Twojego serwisu, która umożliwia szybką weryfikację pomysłów biznesowych z minimalnym nakładem zasobów i kosztów.

Uruchomienie serwisu z podstawowymi funkcjonalnościami, pozwoli na zbieranie wstępnych opinii od użytkowników. Bo to przecież dla nich i dla zaspokojenia ich potrzeb on powstaje. Dodatkowo MVP serwisu jest pierwszym krokiem w kierunku ciągłego ulepszania jego funkcjonalności.

Drobne elementy, szczegóły zarówna każdym aspekcie działań – UX/UI, komunikacja, tworzenie funkcjonalności, budoa kampani mają ogromne eznaczenie i tworzą ich wyróżniki i indywidualną wartość.

→ Dlatego tworząc serwisu B2B e-commerce warto skupić się na małych rzeczach.

↳ Zadbać o wszystkie szczegóły.

↳ Zaplanować starannie cały proces.

↳ Podzielić go na etapy.

↳ Stworzyć realny harmonogram działań.

↳ Wystartować z minimalną wersją serwisu.

↳ Wprowadzać zmiany małymi krokami

↳ Kontrolować efekty i wskaźniki

B2B też sprzedaje w internetach!

#NieKombinujTylkoWiosłuj – to łatwe, KIEDY wiesz JAK…

jeżeli potrzebujesz w tym pomocy, napisz do mnie.

Idź do oryginalnego materiału