ZAMOŚĆ: Oszukana przy sprzedaży sukienki. Straciła 22 tys. zł

tygodnikzamojski.pl 1 tydzień temu

Sukienkę wyceniła na 100 zł. Po krótkiej chwili odezwała się do niej klientka, informując, iż jest zainteresowana zakupem. Napisała również, iż opłaciła już przesyłkę kurierską. Do wiadomości dołączony był link. Po kliknięciu w link 27-latka została przekierowana na stronę, gdzie w odpowiednie pola wpisała numer swojej karty płatniczej i PIN. Po chwili zadzwoniła do niej osoba przedstawiająca się za pracownika banku. Wtedy 27-latka zorientowała się, iż padła ofiarą oszustów. gwałtownie zalogowała się na swoje konto internetowe. Zobaczyła dwa przelewy wychodzące na łączną kwotę ponad 22 tys. zł. Zadzwoniła na infolinię banku i i zablokowała dostęp do konta, karty oraz aplikacji, by zapobiec dalszym wypłatom oszustów.

Idź do oryginalnego materiału