Założyciel marki Patagonia postanowił oddać swoją firmę organizacji ekologicznej

nowymarketing.pl 1 rok temu
Yvon Chouinard oddał swoje udziały w firmie wartej 3 miliardy dolarów. od dzisiaj pieniądze zarabiane przez markę będą szły na działania na rzecz ochrony przyrody. Historia Patagonii sięga 1973 r., kiedy to Yvon Chouinard (amerykański pisarz, przedsiębiorca i miłośnik wspinaczki) założył swoją markę odzieży outdoorowej. Firma gwałtownie stała się bardzo popularna, a dziś jest uznawana wręcz za kultową – nic zatem dziwnego, iż szacowany w tym roku przychód z produktów Patagonii wynosi 1,5 miliarda dolarów.
Jednak Patagonia jest znana nie tylko z jakościowych i dobrze zaprojektowanych ubrań – dziś to chyba najczęściej wymieniana marka, kiedy mówi się o „zrównoważonym rozwoju”. Dlaczego? Patagonia naprawdę wiele robi na rzecz ochrony środowiska i stara się, aby ich produkcja była jak najmniej szkodliwa dla naszej planety. Potwierdzają to dane: 87% odzieży...
Idź do oryginalnego materiału