Zalando wprowadza rekomendacje rozmiarów oparte na wymiarach sylwetek klientów

nowymarketing.pl 1 rok temu
Zalando jako pierwsza firma o takiej skali wprowadza funkcję pomiaru ciała, aby pomóc klientom w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru. Nowa funkcja pojawi się najpierw w trzech europejskich krajach. Jak zmniejszyć liczbę zwrotów związanych z rozmiarami, a także, w dłuższej perspektywie, do zmniejszyć ilość odpadów tekstylnych? Zalando, jedna z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, wprowadza nowe narzędzie, które umożliwi klientom uzyskanie rekomendacji rozmiaru opartego o ich rzeczywiste wymiary. Dwa zdjęcia w obcisłym ubraniu, wykonane urządzeniem klienta, wystarczą, aby Zalando mogło określić wymiary użytkownika i pomóc mu w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru odzieży. To pierwsze takie rozwiązanie w branży – żadna inna platforma o skali Zalando nie wprowadziła dotąd takiej usługi.
Funkcja ta jest już dostępna dla klientów z regionu DACH (Niemcy, Austria i...
Idź do oryginalnego materiału