Zalando zmienia strategię pozycjonowania marki. Nowy kierunek, zainaugurowany kampanią „W co mam się ubrać?” na jesień-zimę 2024, ma koncentrować się na wzmacnianiu pewności siebie klientów w wyrażaniu własnego stylu oraz zaspokajaniu ich zmieniających się potrzeb, poprzez jakość, styl życia i inspiracje.
Zalando wprowadza nową strategią pozycjonowania
portalmedialny.pl 2 tygodni temu
- Strona główna
- Moda
- Zalando wprowadza nową strategią pozycjonowania
Powiązane
Jak zrobić na drutach kominiarkę?
2 godzin temu
Niedźwiedź był uroczy
3 godzin temu
Czy kołdra wełniana jest ciepła?
3 godzin temu
Jesienna stylizacja ze skórzaną spódniczką bonprix
4 godzin temu
New Balance Numeric – Kawhi X Tiago
5 godzin temu
Czy czas jest zasobem?
6 godzin temu