Nowa placówka mieści się przy ul. Moliera 8 w Warszawie, w sąsiedztwie Teatru Wielkiego. Sieć, działająca od ponad dwóch dekad, kontynuuje ekspansję, utrzymując tempo otwarć na poziomie ponad 1000 sklepów rocznie.
<iframe allowfullscreen="" frameborder="0" height="355" src="//www.youtube.com/embed/KBus2XvHtlY?rel=0" width="630"></iframe>Od 26 lat sieć z sukcesem rozwija się w sektorze convenience w Polsce, udostępniając klientom wygodne rozwiązania na wyciągnięcie ręki. Zainteresowanie współpracą z siecią utrzymuje się stale na wysokim poziomie – w tej chwili ponad 9000 franczyzobiorców prowadzi swoje punkty pod zielonym szyldem.
– Preferowany przez nas model to jeden franczyzobiorca przypadający na jeden sklep. Natomiast o ile ktoś ma wyjątkowe kompetencje i umiejętności, doświadczenie i wiedzę, to dopuszczamy taką możliwość, żeby prowadził więcej niż jeden sklep Żabki – mówi Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych Żabka Polska. – Każdorazowo podejmując decyzję o nowej lokalizacji, bierzemy pod uwagę bardzo wiele czynników decydujących o tym, czy dany punkt będzie rentowny zarówno dla Żabki Polska, jak i dla franczyzobiorcy. Mając już 11 tysięcy sklepów, mamy ogromną bazę danych, na bazie której jesteśmy w stanie podejmować naprawdę wyważone i precyzyjne decyzje. Warto podkreślić, iż korzystamy przy tej okazji również z rozwiązań cyfrowych. Dzisiaj już trudno sobie wyobrazić, aby nie wspierać się nowoczesnymi technologiami i my rzeczywiście tego typu rozwiązania stosujemy przy podejmowaniu finalnej decyzji – dodaje.
1000 sklepów Żabka rocznie
Żabka to dziś lider segmentu modern convenience, a także marka rozpoznawalna przez miliony klientów, która nieustannie dostosowuje swoje działania do zmieniających się potrzeb konsumentów i franczyzobiorców. Sieć dynamicznie rozwija się, otwierając ponad 1000 sklepów rocznie. Taka skala pozwala na konsekwentne rozszerzanie oferty, poszukiwanie nowych, innowacyjnych rozwiązań, przekładających się na zwiększenie obrotów w sklepach franczyzobiorców.
– Żabka to więcej niż sklep. To sieć, która inwestuje w ludzi, lokalne społeczności i wpływa na rozwój polskiej gospodarki. Dzięki współpracy z franczyzobiorcami Grupa Żabka tworzy już 63 tys. miejsc pracy. Nasze 11 tys. sklepów to nie tylko symbol rozwoju, ale także dowód na to, iż możemy łączyć sukces biznesowy z pozytywnym wpływem na otoczenie – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
Lokalizacja obok Teatru Wielkiego
Unikatowa lokalizacja sklepu znajdującego się w sąsiedztwie Teatru Wielkiego w Warszawie sprawiła, iż dzień otwarcia 11 000. placówki stał się prawdziwym spektaklem. Przy wejściu klientów witali aktorzy z Teatru Lufcik na Korbę z Gliwic, wcieleni w role największych postaci ze świata teatru, otwierając przy tym ogromną zieloną kurtynę odsłaniającą drzwi sklepu. Żabka mieści się w budynku, usytuowanym przy ul. Moliera 8, który od lat 60. XX w. zamieszkany był przez pracowników opery zlokalizowanej tuż obok. Natomiast nazwa ulicy nadana została na cześć wybitnego twórcy sztuk teatralnych i komediopisarza.
Placówka wyróżnia się nie tylko lokalizacją, ale również nowoczesnym podejściem do obsługi klienta – została wyposażona w strefę konsumpcyjną, gdzie goście mogą odpocząć, delektując się aromatyczną kawą czy ciepłymi posiłkami i przez wysokie witryny spoglądać na sąsiedni Teatr Narodowy. Ergonomiczne rozwiązania technologiczne, w tym kiosk do zamawiania produktów z oferty Żabka Café oraz intuicyjny układ sklepu zapewniają szybkie i wygodne zakupy.
– Otwarcie tego sklepu to dla mnie szczególna chwila – mówi Jakub Kunecki, franczyzobiorca nowej placówki. – Żabka przy ul. Moliera 8, to nie tylko miejsce zakupów, ale też przestrzeń, w której klienci mogą na chwilę zwolnić i poczuć się komfortowo. Jestem fanem Warszawy, fanem kultury Warszawy i Stare Miasto jest miejscem, w którym bardzo lubię spędzać czas. Mam wiele ulubionych swoich miejsc i otwarcie tutaj sklepu było moim marzeniem. Dlatego bardzo się cieszę, iż mogę prowadzić sklep w tak prestiżowym miejscu, a jednocześnie jestem dumny, iż mogę być częścią marki, która wspiera przedsiębiorców na każdym kroku – mówi Jakub Kunecki, franczyzobiorca Żabki.
Dynamiczny rozwój Żabki, która od 1998 roku konsekwentnie rozwija swoją działalność i buduje lokalną przedsiębiorczość, to efekt wsparcia, jakie sieć oferuje swoim franczyzobiorcom. Ponad
9 000 przedsiębiorców, w tym blisko 900 w Warszawie, korzysta z innowacyjnego modelu biznesowego, który łączy niską barierę wejścia z kompleksowym wsparciem operacyjnym i technologicznym. Żabka dostarcza narzędzia, które pomagają skutecznie zarządzać placówkami i poprawiać ich efektywność, nie tylko w aglomeracjach takich jak Warszawa – najmniejszą miejscowością, w której funkcjonuje jeden ze sklepów sieci jest Porażyn-Tartak, zamieszkiwany przez 100 osób.