Wykupili bilety w 4 minuty. Nie wiedzieli nawet, dokąd polecą. Chętnych nie brakowało

gazeta.pl 1 tydzień temu
Zdjęcie: 'Destination Unknown' - SAS. Fot. unsplash.com / nicolas nezzo


Kupujesz bilet na lot samolotem, ale do momentu lądowania nie masz pojęcia, gdzie trafisz. Brzmi intrygująco? Niecodzienna oferta cieszy się tak dużym zainteresowaniem, iż rozchodzi się jak świeże bułeczki. Ostatnia edycja została wyprzedana w 4 minuty.
Scandinavian Airlines po raz drugi zaoferowała klientom niezwykłe doświadczenie, jakim jest zakup biletu lotniczego bez znajomości celu podróży. Oferta zwana "Destination Unknown" dostępna jest jedynie dla członków programu i cieszy się tak ogromną popularnością, iż wyprzedaje się na pniu. Tym razem samolot wyruszył z lotniska 4 kwietnia 2025 roku.


REKLAMA


Zobacz wideo Dom w Hiszpanii nieprzemyślaną fanaberią? "Polacy nie chcą słyszeć, iż coś może być nie tak"


Podróż w nieznane? Bilety rozeszły się w 4 minuty
Jak informuje przewoźnik na oficjalnej stronie, bilety na drugą edycję programu wyprzedały się w przeciągu rekordowych 4 minut. - Jest coś magicznego w wejściu na pokład samolotu bez wiedzy, dokąd się poleci. To uwalnia od konieczności podejmowania decyzji i planowania, pozwalając w pełni zanurzyć się w doświadczeniu - wyjaśnił wiceprezes z SAS Aron Backstrom.


Nietypowa oferta linii lotniczych. Kup bilet, ale bez poznania miejsca docelowego
Pierwsza edycja odbyła się w 2024 roku, gdy firma zabrała klientów do Aten. Wśród podróżnych znalazły się osoby w wieku od 19 do 81 lat pochodzące m.in. z Norwegii, Dani, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Finlandii i Stanów Zjednoczonych. Niecodzienne doświadczenie zostało przez nich opisane jako wyzwalające. Do tego aż 96 proc. z nich zadeklarowało chęć uczestnictwa w kolejnej edycji.


Sewilla, Hiszpania fot.pexels-mateusz-walendzik


Ta miała miejsce na początku kwietnia tego roku, kiedy to cel podróży znali jedynie piloci. choćby pozostała obsługa samolotu nie miała pojęcia, dokąd lecą. Tymczasem miejscem docelowym okazała się położona w południowej Hiszpanii Sewilla. - Podróże to odkrywanie, a "Destination Unknown" zostało stworzone, by na nowo rozbudzić ekscytację związaną z odkrywaniem nowych i nieoczekiwanych miejsc - przyznał Backstrom. Warto przy okazji zaznaczyć, iż podobne atrakcje oferuje nie tylko SAS, ale także np. Wizz Air. Rok temu pasażerowie w podobny sposób polecieli do Turcji. Wziąłbyś/wzięłabyś udział w podobnym programie? Zapraszamy do udziału w sondzie oraz do komentowania.
Idź do oryginalnego materiału