Wykrzycz nazwę marki, aby wyłączyć reklamę. Nietypowy patent Sony

nowymarketing.pl 1 rok temu
Sony posiada patent na interaktywny system reklamowy, który umożliwia widzom pomijanie reklam dzięki... wykrzykiwaniu nazwy marki do telewizora. fot. depositphotos.com
Powiedz „McDonalds”, aby zakończyć reklamę
Japońska marka do tej pory nie ujawniła dodatkowych informacji na temat projektu interaktywnych reklam, jednak więcej szczegółów zdradził wpis jednego z użytkowników Twittera. Kilka dni temu sieć obiegł post, w którym czytamy: „Sony jest właścicielem patentu, który skłoniłby widzów do wykrzykiwania nazwy marki podczas reklam w celu ich zakończenia”.
Użytkownik podzielił się również ilustracją, która obrazuje sposób działania dziwnego wynalazku. Dotąd tweet przyciągnął uwagę ponad 21 milionów internautów.


Sony owns a patent that would force viewers to exclaim the brand name during commercials to end them....
Idź do oryginalnego materiału