Warszawski klub Niebo stał się prawdziwym Wonderland na jeden wieczór – tak wyglądał finał kampanii CCC Wonderland, promującej najlepsze marki sportowe z oferty CCC.
Materiał sponsorowany
Najważniejszym punktem wieczoru był oczywiście wyjątkowy koncert bohatera kampanii – Kinniego Zimmera, idola przedstawicieli generacji Z, która tłumnie stawiła się na show gwiazdora. Wśród publiczności znaleźli się Klubowicze CCC, którzy musieli wziąć udział w specjalnym konkursie aby wygrać wejściówki na wydarzenie. Ci, którzy mieli najwięcej szczęścia mieli okazję na spotkanie ze swoim idolem w strefie Meet & Greet.
W strefie ekspozycji produktu zgromadzeni goście mogli z bliska przyjrzeć się produktom z oferty sportowych marek w CCC, wśród nich znalazły się buty, akcesoria i odzież Reebok, Puma, Champion, Adidas, Vans, Sprandi i Kappa.
Na imprezie nie mogło zabraknąć influencerów i influencerek. Do zdjęć pozowali m.in. Ofelia, Szindy, Aleksandras, Hanna Filipowska, Jeffre I Am, Julia Kostera, Nicole Carpenter, Faustyna Maciejczuk i Izabela Zabielska.
Muzyczna akcja CCC to kolejny ukłon w stronę Generacji Z. Po sukcesie kampanii Back to School, marka kolejny raz postanowiła zorganizować spotkanie z idolem młodzieży. W swoich kreatywnych działaniach CCC pragnie wyjść na przeciw oczekiwaniom swoich klientów, dając im możliwość uczestnictwa w wyjątkowych wydarzeniach.