Wszyscy towarzysze w Dragon Age The Veilguard i sposób ich rekrutacji

cyberfeed.pl 3 godzin temu


Towarzysze są sercem i duszą Dragon Age: Strażnik Zasłony. Rekrutacja tych fascynujących ludzi do twojej drużyny odbywa się automatycznie, ale utrzymywanie relacji z każdym towarzyszem wymaga czasu i wysiłku.

Najważniejszą częścią tego procesu jest ukończenie osobistych zadań każdego towarzysza i spędzenie z nim wystarczającej ilości czasu, aby osiągnąć maksymalny poziom więzi. Silne więzi są ważne nie tylko w bitwie (chociaż osiąganie nowych poziomów więzi daje punkty umiejętności do wydania na towarzyszy). Może choćby zadecydować o tym, kto przeżyje, a kto umrze.

Nasz Dragon Age: Strażnik Zasłony przewodnik się załamuje wszyscy towarzysze którzy dołączają do twojej drużyny, jak rozpocząć zadania towarzyszy i jak utrzymywać silne relacje podczas podróży.

Jak zrekrutować wszystkich towarzyszy Dragon Age: Strażnik Zasłony

1/7Koronkowy HardingZdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Dragon Age: Strażnik Zasłony stawia na twojej drodze siedmiu towarzyszy, a ponieważ zbierasz ich w ramach głównej historii podczas Osłona zasłonypierwszej połowie nie sposób pominąć żadnego z nich. Każdy towarzysz ma z góry określony klasai jest powiązany z jednym z sześciu frakcje W Strażnik Zasłony. I tak, możesz romans wszystkie.

W skrócie twoi towarzysze to:

  • Koronkowy Hardingkrasnoludzki wojownik, po którym możesz go rozpoznać Dragon Age: Inkwizycja
  • Neve Gallusludzki mag powiązany ze Smokami Cienia
  • Bellara Lutareelfi mag powiązany ze Skoczkami Zasłony
  • Lucanis Dellamorteludzki łotrzyk powiązany z Antivan Crows
  • Davrinaludzki wojownik związany z Szarymi Strażnikami
  • Emmricha Volkarinaludzki mag powiązany ze Strażą Żałobną
  • Taashwojownik qunari związany z Władcami Fortuny

Przewiń galerię zdjęć powyżej, aby zobaczyć każdego towarzysza. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na temat tego, kiedy w grze będziesz rekrutować każdego z nich.

Lace dołącza do Twojej drużyny automatycznie w trakcie misji prologowej „Koniec początku”. Ona pozostaje z tobą przez całą grę. jeżeli jednak zdecydujesz się zabrać Harding podczas burzenia posągu i przerwania rytuału Solasa, odniesie ona obrażenia i będzie się zachowywać inaczej przez kilka następnych misji.

Neve również dołącza do twojej drużyny podczas „Końca początku” i jeżeli zamiast tego zabierzesz Neve do przerwania rytuału, zostanie ranna i na krótki czas zmieni swoje nastawienie do ciebie.

Bellarę znajdziesz w Lesie Arlathan podczas zadania „W uścisku entropii”, a ona natychmiast do ciebie dołączy.

Znalezienie Lucanisa wymaga trochę wysiłku. Na rozwidleniu narracji masz szansę odwiedzić Dock Town lub Treviso. Po udaniu się do Treviso porozmawiasz z przywódcą Wron, a następnie trafisz do podwodnego laboratorium badawczego zbuntowanego maga, gdzie rozpoczyna się misja „Morze krwi”. W połowie misji znajdziesz Lucanisa, który radzi sobie całkiem nieźle w walce z grupą Venatori.

Po przerwie w Dock Town udasz się w głąb lądu, aby wykonać misję „Najlepszy przyjaciel strażnika”. Davrin dołącza na początku wraz ze swoim uroczym przyjacielem gryfem, Assamem.

Emmrich jest Twoim przewodnikiem po Nekropolii w Nevarze i towarzyszy Ci podczas misji „Dokąd muszą udać się umarli”. Możesz także zamiast tego wybrać „Pogromcę smoków” i najpierw zrekrutować Taasha. Kolejność misji nie ma znaczenia.

Taash ma misję dla Władców Fortuny w Rivain, która stawia ją w konflikcie z Antaamami w zadaniu „Pogromca smoków”. Dołącza zaraz po rozpoczęciu misji.

Czy towarzysze mogą opuścić Dragon Age: The Veilguard lub umrzeć?

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Postacie mogą umrzeć w zależności od tego, jak silna jest twoja więź z każdym członkiem drużyny, ale Osłona zasłony daje jasno do zrozumienia, kiedy są w niebezpieczeństwie. Nie psując niczego, nie musisz się martwić o towarzyszy, którzy staną w obliczu śmiertelnej krzywdy, dopóki dużo później w grze.

O ile nam wiadomo, zatwierdzenie towarzysza jest niezależne od poziomu więzi. Dokonaliśmy kilku wyborów, które Harding nie pochwalała w ciągu pierwszych kilku misji i irytowały ją podczas rozmów, a mimo to, do czasu, gdy zmontowaliśmy całą Straż Zasłony, przez cały czas miała najwyższy poziom więzi.

Wykonywanie zadań frakcyjnych i osobistych oraz rozmowa z nimi, gdy obok ikony lokalizacji w latarni morskiej pojawi się ograniczona czasowo ikona rozmowy, to solidne sposoby na zapewnienie dobrej kondycji więzi. Pamiętaj, aby nie ignorować towarzyszy — w każdym razie tych, których lubisz — i nie przejmuj się zbytnio tym, iż podczas dialogu dokonasz złego wyboru.

To powiedziawszy, wyborów dokonujesz przez cały czas Osłona zasłony będzie miało wpływ na twoje relacje z każdym towarzyszem, a niektórzy mogą odejść na jakiś czas i wrócić odmienieni. Na przykład, jedna z wczesnych misji polega na podjęciu decyzji o ocaleniu jednego miasta zamiast drugiego. Towarzysz powiązany z miastem, którego nie zapiszesz, będzie niedostępny przez kilka następnych misji i powróci „zahartowany”. Stan zahartowania zwiększa siłę ich ataków fizycznych, uniemożliwia korzystanie ze zdolności wsparcia i wpływa na ich postawę podczas rozmów z tobą.

Jak rozpocząć wszystkie zadania towarzyszy w Dragon Age: The Veilguard

Zdjęcie: BioWare/Electronic Arts za pośrednictwem Polygon

Każdy Osłona zasłony towarzysz ma długą linię zadań. Możesz stwierdzić, kiedy postać jest gotowa do rozmowy – rozpoczynając łańcuch zadań swojego towarzysza – otwierając mapę, gdy jesteś w Latarni Morskiej, Twoim głównym centrum. jeżeli ikona postaci jest oznaczona żółtym wykrzyknikiem, porozmawiaj z nią.

Chociaż są one technicznie opcjonalne, ich ukończenie zwiększa twoją więź z danym towarzyszem, a często otrzymasz dla niego sprzęt również podczas zadania. Niektóre pojawiają się niedługo po tym, jak dołączy do ciebie towarzysz, ale kilka – szczególnie tych dla towarzyszy, którzy dołączą do ciebie nieco później – pojawia się dopiero po dalszym przejściu historii.

Nawet jeżeli nie przepadasz za nimi lub planujesz wykorzystać je w walce, warto wykonywać zadania towarzyszy, by odblokować ich zdolności eksploracyjne. Na przykład zdolność Harding przenosi kamień i umożliwia dotarcie do wcześniej niedostępnych obszarów i z tego, co wiemy, nie odblokujesz jej dopiero po ukończeniu pierwszej części jej zadania towarzysza.

Każda linia zadań towarzysza składa się z czterech lub więcej wypraw, z których co najmniej dwie są sklasyfikowane jako „Wycieczki”. Wycieczki to mniejsze, bardziej ukierunkowane zadania, podczas których tylko ty i dany towarzysz wykonujecie określone zadanie, a poza zwiększaniem poziomu więzi, te zadania na wycieczce zwykle dają ci kilka możliwości poprawy oceny akceptacji tego towarzysza.

Każda linia zadań towarzysza ma również na końcu jeden główny wybór, który określa, w jaki sposób twój towarzysz poradzi sobie z poważnym problemem, przed którym staje, a także zdobywa różne nagrody lub uczy się różnych umiejętności w zależności od wyboru dokonanego w tym momencie.

Możesz także kupić prezenty dla wszystkich towarzysza u handlarzy w miastach powiązanych z konkretnymi towarzyszami – na przykład kupiec Strażnika na Mokradłach Hossberg sprzedaje osobliwość dla Davrina. Są one rejestrowane jako zadania, ale ich ukończenie to tylko kwestia zakupu przedmiotu i przekazania go adekwatnej osobie. To proste zadanie, gdyż prezenty oznaczone są ikonką towarzysza i nie można ich przekazać nikomu innemu.

Towarzysze często zlecają ci także zadania frakcyjne. Z naszego doświadczenia wynika, iż ​​ukończenie ich nie ma wpływu na twoją więź z towarzyszem, chociaż jeżeli chcesz maksymalnie zwiększyć reputację frakcji, przez cały czas warto poświęcić czas na podjęcie się tych misji.

Misja towarzysza Hardinga

Pierwsza część wyprawy Hardinga nosi tytuł „Nieznany zmysł”. Porozmawiaj z Hardingiem w latarni morskiej po odzyskaniu sztyletu Solasa z lasu Arlathan w zadaniu „Śpiewające ostrze”, aby dodać ten sztylet do swojego dziennika.

Zadania Harding skupiają się na tym, jak reaguje na nowo odkryte moce po zetknięciu się ze sztyletem z lyrium Solasa, i jest to również powiązane ze sporą częścią krasnoludzkiej wiedzy – coś rzadko spotykanego w grach Dragon Age.

Misja towarzysza Bellary

Zadanie Bellary „Echoes of the Past” pojawia się także po ukończeniu „Śpiewającego ostrza” i umożliwia swobodne podróżowanie do miejsc na mapie świata. Aby rozpocząć, porozmawiaj z Bellarą w jej warsztacie.

Wyprawa Bellary jest następstwem jej prób zrozumienia Archiwum, dziwnego, złamanego ducha, którego spotykasz na początku gry. Jednak w równym stopniu chodzi o to, by Bellara nauczyła się rozumieć siebie, jak i o jej związek z technologią i magią.

Możesz rozpocząć misję Neve po ukończeniu misji „Cień Minratusa”. Porozmawiaj z nią w jej pokoju w Latarni Morskiej, a zaleci powrót do Dock Town, co doda do Twojego dziennika „Studium Dock Town”. To zadanie stanie się niedostępne, jeżeli nie ukończysz go przed pojawieniem się smoka i jeżeli zdecydujesz się do niego udać Treviso nad Minratusem.

Wyprawa Neve polega w zasadzie na głębokim zanurzeniu się w obskurne podbrzusze Minratusa. To jak jedna z jej kryminałów, tylko ty możesz wziąć w niej udział i dowiedzieć się więcej o Neve i jej trudnej przeszłości.

Misja towarzysza Lucanisa

„Kawa z wronami” to pierwsza misja towarzysza Lucanisa, którą możesz zdobyć, rozmawiając z nim w latarni morskiej po uratowaniu go podczas zadania „Morze krwi”. Podobnie jak misja towarzysza Neve’a, „Kawa z wronami” zostanie zablokowana, jeżeli nie ukończysz jej przed pojawieniem się smoka i jeżeli zdecydujesz się udać do Minratus nad Treviso.

Wyprawa Lucanisa bada, co dzieje się z Wronami po ataku smoka i odkrywa mroczne sekrety przeszłości Lucanisa – i jego rodziny. Wbrew pozorom demon żyjący w jego głowie również ma swoją rolę do odegrania i jak można się spodziewać po opowieści o demonach i zabójcach, sytuacja robi się dość mroczna.

Misja towarzysza Davrina

Misja Davrina rozpoczyna się od misji „Jak wytresować gryfa”, która staje się dostępna po pierwszej rozmowie z nim w latarni morskiej, po zakończeniu zadania „Najlepszy przyjaciel strażnika”.

Misja Davrina bada jego związek z Assanem i wyznacza mu zadanie decydowania o losie gryfów w ogóle, a mianowicie o Szarych Strażnikach. Wszystko to ma miejsce podczas polowania na Wyjca Mroku, Skażoną istotę, która po raz pierwszy pojawiła się podczas misji, w której spotykasz Davrina.

Misja towarzysza Emmricha

Wyprawa Emmricha rozpoczyna się od podróży powrotnej do Nevarry podczas wycieczki „Walking the Graves”. Powinien stać się dostępny po ukończeniu głównego zadania fabularnego „Dokąd idą umarli”, czyli wtedy, gdy dołączy do ciebie Emmrich, ale być może będziesz musiał opuścić latarnię morską i wrócić kilka razy, aby przejść przez wydarzenie z nim i Hardingiem, aby otrzymać pierwsze zadanie frakcji Smutek.

Towarzyskie wyprawy Emmricha skupiają się raczej na ezoterycznej stronie rzeczy i badają poglądy na życie, śmierć oraz naturę istnienia w północnym Thedas. W centrum tego wszystkiego znajduje się Manfred, jego asystent-szkielet, i wszystko, czego Emmrich posunie się, aby go uratować.

Misja towarzysza Taasha

Taash dołącza do ciebie podczas głównego zadania fabularnego Zabójca Smoków, a jej pierwsza misja towarzysza, „Ogień na piaskach”, zostaje odblokowana niedługo potem. Podobnie jak w przypadku Emmrich, być może będziesz musiał najpierw uporać się z innymi wydarzeniami, zanim Taash poruszy temat swoich osobistych problemów. Jednak warto się tym zająć, ponieważ uzyskasz dostęp do Hall of Valor i areny walki Isabeli.

Wróćmy jednak do Taasha. Jej misja zagłębia się w kulturę i tożsamość qunari, jednocześnie badając tę ​​dziwną materię Taasha ziejącego ogniem – na ogół jest to coś, czego większość qunari nie jest w stanie zrobić.

Aby uzyskać więcej Dragon Age: Strażnik Zasłony przewodnikizobacz nasze przewodniki po najlepszych klasa wybrać i najlepsze odłam dołączyć, a także wyjaśnienia, jak to zrobić romans członków partii i jak to zrobić zmienić wyglądi listę wszystkich zastosować i zdetonować kombinacje.



Source link

Idź do oryginalnego materiału