Workwear króluje w kolekcji ubrań od Coca-Coli i marki modowej Highsnobiety

nowymarketing.pl 1 rok temu
Coca-Cola Zero Cukru i Highsnobiety wprowadza na rynek nową, limitowaną kolekcję ubrań. Jako pionierzy doskonałego smaku w swoich branżach, wspólnie stworzyli 12 wyjątkowych projektów inspirowanych zespołem operacyjnym Coca-Cola. Wykorzystując workwear jako dominujący trend ostatniej dekady, w kolekcji znalazły się kurtka robocza, kamizelka, ogrodniczki, sweter typu crewneck, koszulka bez rękawów, czapka beanie, koszulki oraz akcesoria z detalami charakterystycznymi dla obu marek. Wytrzymałe tkaniny i proste kroje tworzą unikalną interpretację klasycznych ubrań roboczych, ozdobionych rozpoznawalnymi symbolami Coca-Cola Zero Cukru. Poprzez wydruk i haft „Est. 2005” na wielu elementach, kolekcja nawiązuje do 2005 roku, upamiętniając tym samym rok powstania zarówno Coca-Cola Zero Cukru, jak i Highsnobiety.
– Od razu spodobał nam się pomysł współpracy z kultową marką Coca-Cola, której celem było stworzenie kolekcji...
Idź do oryginalnego materiału