Włocławek po raz kolejny wyznacza modowe trendy

nowymarketing.pl 1 rok temu
Włocławek po raz kolejny podjął współpracę z Włodi4444. Wcześniej artysta stworzył brandowe swetry, a tym razem bomberki oraz bucket hat. Włodi4444 uznawany jest w sieci za jednego z największych fanów ketchupu Włocławek. Artyście udało się już zaprojektować swetry dla marki, które powstały w ramach akcji mającej na celu przypomnienie historii właśnie tego ketchupu. Fani produktu mogli wówczas przesyłać swoje wspomnienia z nim związane, a autorzy najlepszych z nich zostali nagrodzeni boxami z ketchupem oraz specjalnie uszytym swetrem.
Tym razem Włocławek zachęca do wspólnej zabawy w mediach społecznościowych i daje możliwość podjęcia decyzji użytkownikom. Będą mogli oni zadecydować, który z gadżetów zostanie wyprodukowany w limitowanej ilości dla największych fanów marki. Decyzję mogą podejmować dzięki udostępnionych na...
Idź do oryginalnego materiału