Wesele z nieznajomymi? Amerykańska firma oferuje niecodzienną nagrodę w konkursie

nowymarketing.pl 11 miesięcy temu
Wyobrażaliście sobie kiedyś swoje wesele? A może ten wyjątkowy dzień już za wami? A gdyby tak wygrać organizację przyjęcia i tym samym zaoszczędzić? Z taką propozycją przychodzi amerykańska firma Hard Mtn Dew (PepsiCo/The Boston Beer Company). Warunek jest jeden — gośćmi będą… nieznajomi. fot. materiały prasowe Mountain Dew
Pomysł narodził się jako inspiracja filmem „Polowanie na druhny” (ang. „Wedding Crashes”), którego bohaterowie, udając braci, biorą udział w weselu córki jednego z ministrów.
W przypadku tej akcji nie tylko dobór gości będzie niecodzienny. Hard Mtn Dew od dawna słynie bowiem z nieco niekonwencjonalnego podejścia do marketingu i taka właśnie ma być oprawa wesela. Stroje pary młodej w kolorach nawiązujących do kolorów marki (neonowa zieleń i czerń), a na stołach butelki i puszki z napojami PepsiCo i The Boston Beer Company.
Wszyscy, którzy czują, iż taki klimat wesela to coś, o czym marzą, powinni zgłosić się do akcji, wypełniając formularz pod adresem...
Idź do oryginalnego materiału