Walczyliśmy ze stereotypami i nierównościami, które wciąż dotykają kobiet w Polsce. YES podsumowuje 2022 rok

nowymarketing.pl 1 rok temu
Jakie najciekawsze akcje przeprowadziła w 2022 roku marka YES? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze? Jak zmieni się to w 2023 roku? Pozostałe podsumowania roku 2022 przeczytasz tu >
O roku 2022 dla YES opowiada Justyna Lach, dyrektor Marketingu YES Biżuteria.
Największy sukces w 2022 roku
Rok 2022 był w marketingu YES kontynuacją zmian, które rozpoczęliśmy w listopadzie 2021. Wprowadziliśmy nową strategię komunikacji i pod hasłem „Jestem kobietą” walczyliśmy ze stereotypami i nierównościami, które wciąż dotykają kobiet w Polsce. W naszym filmie pokazaliśmy prawdziwe kobiety, z których każda na swój sposób realizuje niestandardowy scenariusz na życie, co, jak się okazało, spotkało się z odmową TVP emisji spotu.
Kontynuacją kampanii w 2022 roku była m.in. zmiana nazwy marki z YES na NO – jako wyraz protestu...
Idź do oryginalnego materiału