W przyszłym miesiącu Netflix wypuści na półkę prawie wszystkie swoje interaktywne tytuły

cyberfeed.pl 2 tygodni temu


Netflix wycofuje wszystkie swoje interaktywne tytuły z wyjątkiem czterech do 1 grudnia. Usługa przesyłania strumieniowego rozpoczęła swoją przygodę z tytułami interaktywnymi w 2017 r. i był czas, gdy Netflix co kilka miesięcy publikował nową interaktywną ofertę specjalną, ale minął ponad rok, odkąd pojawiła się ostatnia 2023.

I wiedziałbym to jako osoba, która systematycznie przechodziła przez to wszystko każdygrając w nie i sprawdzając, jak bardzo są interaktywne.

A szkoda, bo najnowszy tytuł, Wybierz Miłośćw końcu wykorzystano potencjał symulatorów randkowych tych materiałów interaktywnych. (Nieważne, iż główny bohater miał dosłownie NIE powód, żeby flirtować z innymi kolesiami, skoro jej narzeczony był dla niej dosłownie idealny). Jednak przyszedł grudzień, Wybierz Miłość zostaną usunięte z platformy wraz z innymi moimi ulubionymi tytułami interaktywnymi, takimi jak Barbie: Niesamowita podróż (co jest zaskakująco dopracowane!), Ty kontra Dzikość: Zimno (najlepsza interaktywna gra z motywem Beara Gryllsa) oraz Ucieknij Undertakerowi (co mnie zaskoczyło, jak bardzo zainteresowało mnie to historią WWE). jeżeli więc kiedykolwiek chciałeś pomóc Barbie w realizacji jej marzeń lub jeżeli chciałbyś wydostać z dziczy Beara Gryllsa, cierpiącego na amnezję, powinieneś załadować te tytuły raczej wcześniej niż później.

Jedyne cztery tytuły, które pozostaną toCzarne lustro: Bandersnatch, Niezłomny Kimmy Schmidt: Kimmy kontra wielebny, Ranveer kontra Wild z Bearem GryllsemI Ty kontra Dziki. Te trzy ostatnie są Cienki. Bandersnatchachoć imponujący i ekspansywny, jest trochę za ciemny jak na mój gust. Zawsze doceniałem ogromną różnorodność materiałów interaktywnych, chociaż tak, przez większość czasu skręcały one w kierunku głupich i beztroskich.



Source link

Idź do oryginalnego materiału